Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Dan Balotescu: „Avem mare încredere că viitorul va fi mai liniștit și mai constructiv pentru industria de media”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Dan Balotescu

Dan Balotescu, Managing Partner, Media Investment

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Dan Balotescu: Cea mai notabilă evoluție a acestui an a reprezentat-o adoptarea modalității programatice de achiziție media. Din această perspectivă ne numărăm printre cei care au inaugurat acest model de business în România.

În afara acestui aspect concret există abordări inovative în fiecare an în cadrul agenției noastre, atât în privința „produsului agenției” cât și a proceselor interne și procedurilor. Astfel se explică faptul că ne păstrăm poziția de lider al pieței de mai bine de șapte ani. Evoluăm permanent astfel încât să fim cu un pas înaintea tendințelor.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de media din România în 2014?

Dan Balotescu: Nu aș vrea să caracterizez industria și nu mă pot referi decât la agenția noastră. Pentru noi există două cuvinte care se împletesc în fiecare campanie, în fiecare demers al agenției: creativitate și eficiență.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Dan Balotescu: Frustrări n-avem, iar nemulțumirile de context dispar odată cu evoluția industriei. Avem reglementări legale care au determinat o transparență sporită a industriei, au fost sancționate abaterile de la lege ale unor agenții, au apărut reglementări legale ce vor înlătura abaterile trecute ale unor reprezentanți ai industriei, așa încât avem mare încredere că viitorul va fi mai liniștit și mai constructiv pentru industria de media.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Dan Balotescu: Ca întotdeauna suntem preocupați să fim mai creativi și mai eficienți decât chiar așteptările clienților.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Dan Balotescu: Este și o urare și o certitudine pentru clienții noștri în 2015: performanța!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii