Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Crenguța Roșu: „Avem azimut integrarea strategică și continuăm către aceasta”

crenguta rosu
A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.

Crenguța Roșu, Managing Partner DC Communication

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Crenguța Roșu: Ne transformăm pas cu pas în ultimii șase ani, anticipând structura necesară pentru un viitor integrat și conectat continuu, centrat pe idee și pe dialogul permanent, declinat prin multiple medii și discipline. Ca atare, schimbările nu sunt de genul disruptiv ci graduale. Privesc structura internă și modul în care asimilăm, integrăm și valorificăm noi linii de comunicare. Mă refer aici la structura orientată strategic, fundamentată pe cercetare și măsurare riguroasă, la construcția integrată on și off line, la creativitate atât în viziune cât și în implementare. E un proces în continuă evoluție. Am adăugat, de asemenea, șase noi clienți în portofoliu: Agricover, Certinvest, Temad, Dumagas, Federația Serviciilor de Securitate și Gesis.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de Public Relations din România în 2014?

Crenguța Roșu: Reașezare. Domeniul bunelor raporturi cu diferitele categorii de public – cândva teritoriu exclusiv pentru PR – a devenit interesant și pentru alte discipline, cu alt tip de discurs. Comunicarea relevantă pentru public este normă și atunci conținutul devine central pentru toți cei care stau la masa comunicatorilor, indiferent cum se cheamă disciplina din care provin. De aici regrupări strategice succesive, foarte vizibile în piața, în tot anul 2014.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Crenguța Roșu: Îmi pare doar rău că pașii pe care îi facem către integrarea strategică autentică – în amonte (pentru categorii de public diverse) și în aval (pe canale) – sunt destul de firavi. Știm încotro mergem dar ritmul este destul de lent. Ne impiedicăm de clustere și de resurse limitate.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Crenguța Roșu: Avem azimut integrarea strategică și continuăm către aceasta. Dezvoltarea echipei și continuarea învățării permanente în privința mediului și capabilităților necesare implementării unor proiecte complexe on și offline. Investiții.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Crenguța Roșu: Să trecem împreună dincolo de etichetele puse pe meseriile noastre și să vorbim relevant și cât mai mult cu publicurile și mai puțin către ele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii