Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Alexandra Iavorschi: „A fost un an bun, așa că lista de frustrări e mai mică”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Alexandra Iavorschi_Starcom

Alexandra Iavorschi, Managing Director la Starcom MediaVest

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Alexandra Iavorschi: Cea mai importantă schimbare este reprezentată de creșterea semnificativă a ponderii venitului generat de surse non-tradiționale (digital, performance, content, research). Este o schimbare importantă de paradigmă, care arată faptul că Starcom MediaVest este o agenție de media pregatită să facă față cu succes provocărilor contextului comunicațional, prezent și viitor.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de media din România în 2014?

Alexandra Iavorschi: Speranța.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Alexandra Iavorschi: A fost un an bun (zâmbește), așa că lista de frustrări e mai mică. Mi-aș dori ca întreg ecosistemul de comunicare, de la agenții de research, digital, media & creație, până la clienți și publisheri, să-și poată redesena procesele și modul de lucru pentru a obține agilitatea și viteza de adaptabilitate a consumatorului.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Alexandra Iavorschi: Excelența în livrabilele fundamentale pentru o agenție de media (planning și buying) și diferențiere prin focus pe sursele non-tradiționale de venit (digital & performance, content & research). And the rest will follow.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Alexandra Iavorschi: Big data tells big stories. Așa că rugămintea mea, pentru toți clienții în 2015, este să recunoască poziția unică a agențiilor de media în ecosistemul de comunicare, să valorifice potențialul imens și încă insufient exploatat al agențiilor de media și să acceseze resursele aproape inepuizabile de date la care au acces agențiile de media.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii