
Alex Bădilă, Managing Director la Publicis București
Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?
Alex Bădilă: După ce ne-am focusat mai mult pe digital și pe produsul creativ (reușind, de exemplu, să exportăm 26 de campanii în ultimii trei ani – o performanță absolută pentru o agenție românească), în 2014 am reconstruit și restructurat complet departamentul de strategie. I-am dat un rol central în tot ce face agenția. Strategia este mai importantă ca oricând, ținând cont de modul în care operează piața de comunicare, iar noi, cu un departament puternic de strategie de opt persoane (da, ați citit bine: opt persoane!) suntem pregătiți să schimbăm lucruri!
Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?
Alex Bădilă: Probabil FRICA și, de prea multe ori, LIPSA (de etică / viziune/ principii / loialitate / înțelegere etc) – definesc cel mai bine piața. Dar ar fi tare frumos sa fie GOOSFRABA. Este nevoie de mult calm la ce se întâmplă în piața de comunicare din ultimii ani.
Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.
Alex Bădilă: Manifestările zilnice ale capitalismului trimestrial și tot pachetul cu care vin…
Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?
Alex Bădilă: Deși piața tot scade, în rândul agențiilor, la nivel declarativ cel puțin, toată lumea pare să debordeze de optimism. Repet, la nivel declarativ cel puțin. Toata lumea are SOLUȚIA și spune că va fi anul lor, că vor face și vor drege. Nu aș vrea să mă rup de acest trend, dar voi spune simplu că, pentru 2015, îmi doresc ca toate planurile noastre să se întâmple.
Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.
Alex Bădilă: E nevoie de doi într-un tango!