Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Adrian Alexandrescu: „Piața nu are încă deschiderea către proiecte și idei inovatoare”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Adrian_Alexandrescu

Adrian Alexandrescu, Managing Director la Interactions

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs., în anul 2014? De ce?

Adrian Alexandrescu: Anul 2014 a adus pentru noi extinderea zonei de servicii deservite: am constituit o linie de business constantă pentru proiecte externe (mai precis cu Franța) și am câștigat contul Telekom. Ambele ne asigură deschidere către noi domenii de activitate și lărgesc tipul de proiecte pe care ni le putem adăuga în portofoliu.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor digitale din România în 2014?

Adrian Alexandrescu: Presiune. Pe fee-uri, pe costuri, pe termene, pe livrabile, pe taxe.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Adrian Alexandrescu: Constatarea că piața nu are încă deschiderea către proiecte și idei inovatoare (cum ar fi o deschidere mai amplă către mobile web și mobile apps). Un exemplu este faptul că nu am reușit să vindem un proiect în care am crezut (și credem în continuare) cu tărie. Am riscat la un pitch, sperând că vom găsi deschidere pentru o idee „altfel” și am pierdut. Clientul a considerat propunerea prea „ahead of its time”.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Adrian Alexandrescu: Ne dorim stabilitate, în primul rând la nivelul clienților existenți, astfel încât să avem fundația pentru a gândi dezvoltări pe direcții noi și pentru a crește echipa. În al doilea rând, ne dorim ca vânzarea soluțiilor noastre standardizate (eCRM – management de date ale consumatorilor, ACME – soluție la cheie pentru promoții bazate pe coduri unice Web + SMS și LP – soluție pentru construcția de landing page-uri responsive pentru campanii de comunicare) să totalizeze minim 20% din cifra de afaceri.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Adrian Alexandrescu (zâmbește): Fie ca 2015 să fie anul lucrului bine făcut în digital.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii