FacebookTwitterLinkedIn

Iar, din acest punct de vedere, directorul general Sonimpex Topoloveni recunoaște că nu este de acord cu această idee de globalizare decât din prisma schimbului de tehnologii.

 „Sunt împotriva ideii de globalizare din perspectiva importului de produse la prețuri ieftine fără să avem o cultură nutrițională. Eu, de exemplu, încerc și sper să rezist în fața acestor provocări. Pentru că, pe piața locală există o adevărată luptă a producătorilor români, a brandurilor românești care țin mai presus de tot la calitatea produselor decât la majorarea profitului, cu foarte multe produse importate și care au prețuri foarte mici”.

Pentru Bibiana Stanciulov, termenul de „adaptabilitate” este unul foarte familiar în business-ul pe care-l conduce din anul 2001 și reprezintă unul dintre principalele puncte forte ale continuității și dezvoltării afacerii Sonimpex Topoloveni.

„Nu este deloc dificil pentru un om dacă își dorește cu adevărat, să se adapteze. Să nu uităm că adaptabilitatea este o caracteristică principală a speciei umane. Pentru mine, a te adapta înseamnă a face față tuturor încercărilor vieții”, a punctat directorul general Sonimpex Topoloveni.

Întrebată care este secretul rezistenței unui business cu istorie, aceasta a punctat: „important este ca alături de colectivul tău, de echipa ta să rămâi singurul proprietar al afacerii. Eu nu voi lista compania la bursă”.

Bibiana Stanciulov a exemplificat și cum se reflectă cel mai bine adaptabilitatea în cadrul companiei pe care o conduce, amintind aici necesitatea accesării mai multor fonduri europene destinate promovării pe piețe unde consumul este specific pentru alimente funcţionale – fără conservanţi sau zahăr adăugat.

„Sperăm să demarăm în acest an și proiectul pentru România/Grecia. Este pentru prima dată, în ultimii şapte ani, când am accesat fonduri europene pentru promovarea la noi în ţară. Considerăm că este cel mai important proiect deoarece reuşim să le explicăm consumatorilor români care este diferenţa dintre produsele noastre şi produsele celor care folosesc în mod abuziv, ilegal, toponimul Topoloveni”.

În 2020, Sonimpex Topoloveni avea pe agendă lansarea proiectului din Vietnam și pe cel pentru Japonia, însă acestea au fost blocate din cauza pandemiei de coronavirus. Valoarea acestor proiecte, inclusiv cel pentru România/Grecia se ridică la aproximativ un milion de euro.