Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Summer Plans 2021 |
|

Bianca Popa, Director Marketing TOPGEL: „Urmărim să ne extindem portofoliul, atât în ceea ce privește gama de înghețată cât și în ceea ce privește oferta de produse de napolitană”

Dacă în alte veri tema principală de discuții din comunitatea de business viza rutina și destinațiile de vacanță, de această dată, Forbes România i-a provocat pe cei mai cunoscuți jucători din mediul de afaceri local să răspundă unui scurt chestionar, într-un context special, în care vara lui 2021 ar trebui să reprezinte o așteptată revenire la (noua) normalitate.
Gourmet,Summer,Dessert,Of,Artisanal,Or,Craft,Ice,Cream,Made

 

Vacanță pentru business

TOPGEL, prin teritoriul de piață ocupat și prin obiectul de activitate, are cea mai eficientă perioadă din punct de vedere business în timpul verii. Fiind producător de înghețată, este sezonul nostru, în care crește atât cererea cât și nivelul de producție și vânzare. Astfel, perioada verii este cea mai ocupată perioadă a noastră la nivel de business, producție, logistică și distribuție.

 

Certitudini și predictibilitate

Perioada pandemică a fost una imprevizibilă și plină de incertitudini, însă am putut și în continuare putem să tragem concluzii legate de obiceiurile de consum care se schimbă sau se permanentizează. Putem observa că oamenii se orientează către calitate tot mai mult și în cele mai multe cazuri prețul nu mai este un factor neapărat decisiv, care să primeze în decizia de cumpărare.

În același timp, înghețata a fost și va rămâne un produs de impuls, decizia de achiziție fiind mai degrabă una influențată de proximitate, de disponibilitate a produsului și în același timp de preț, în funcție de categoria de public adresabilă. Acest lucru nu s-a schimbat odată cu contextul post pandemic.

 

Îngrijorări

Știm, din experiență, că un factor determinant în succesul unui business de la sezon la sezon este reprezentat de vreme, de condițiile meteo. Pur și simplu regăsim în mentalul colectiv convingerea că înghețata este un produs care se poate consuma doar atunci când e cald afară, iar ploile de la începutul verii au impactat puțin consumul și cererea pe piață, însă deja recuperăm. Astfel, nu avem motive de îngrijorare la nivel de business, fiind pe piață de 27 de ani, suntem obișnuiți cu astfel de fluctuații.

  

Planuri de business

Urmărim să ne extindem portofoliul, atât în ceea ce privește gama de înghețată (pe linia premium Illusion sau pe linia de bază de înghețată TOPGEL) cât și în ceea ce privește oferta de produse de napolitană. Practic ne dorim să adăugăm noi arome solicitate de consumatorii noștri și, totodată, să completăm gama premium cu produse care să se adreseze nișelor precum no sugar sau arome exotice.

 

Vacanță în țară sau în străinătate

Mergem în vacanță des în țară, în special pe litoralul românesc, însă avem concedii programate și în străinătate.

 

Pe parcursul acestei veri, redacția Forbes România va publica mai multe astfel de chestionare, ce fac parte din proiectul editorial intitulat Summer Plans 2021. Totodată, acestea se vor regăsi și în ediția viitoare de print Forbes România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii