Anul 2011 a debutat cu dreptul pentru afacerile lui Jay-Z: în luna ianuarie, rapperul a vândut către LVMH o participație de 50% din brandul său de șampanie, Armand de Brignac. Tranzacția este estimată de Forbes SUA la 300 de milioane de dolari.
După două procese și negocieri care au durat mai bine de un an, Tiffany & Co a intrat în portofoliul LVMH pentru suma de 15,8 miliarde de dolari. Brandul va avea parte de un „viitor luminos” sub umbrela conglomeratului francez condus de Bernard Arnault, cel mai bogat om din lume: Forbes SUA spune că vânzările Tiffany & Co urmează să se dubleze în următorii cinci ani sub managementul LVMH.
Tiffany & Co încă nu și-a atins maximul potențialului de dezvoltare globală, compania fiind dependentă de veniturile generate în SUA, care au reprezentat 43% din totalul vânzărilor în 2019, în comparație cu un procent de doar 28% adus de zona Asia-Pacific. Cum LVMH are o prezență solidă în Asia, probabil că aceasta este una dintre direcțiile de creștere pentru Tiffany.
Pentru Beyoncé, care va împlini 40 de ani pe 4 septembrie, noul contract este un frumos cadou cu ocazia schimbării prefixului. Cântăreața a fost fondatoarea trupei feminine Destiny’s Child, una dintre formațiile cele mai bine vândute din toate timpurile, pentru a deveni apoi ea însăși una dintre cele mai bine vândute artiste, odată cu debutul în cariera solo, în 2006.
În 2014, revista Billboard a numit-o „artistul african-american cu cele mai mari vânzări de discuri din toate timpurile”. Deținătoarea a nu mai puțin de 28 de premii Grammy, Beyoncé este căsătorită din 2008 cu rapperul Jay-Z, cu care are trei copii. Unul dintre cei mai influenți muzicieni contemporani, Jay-Z a câștigat 23 de premii Grammy și a vândut peste 50 de milioane de discuri în cariera sa muzicală.