Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

BestValue redeschide magazinul de pe aeroportul din Cluj-Napoca – Terminalul Plecări, în urma unei investiții de 800.000 de euro

BestValue, companie de travel retail, redeschide magazinul de pe aeroportul internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca, Terminalul Plecări Internaționale, în urma unui proces de remodelare și a unei investiții în valoare de 800.000 de euro.
Best Value Cluj - NIC_3424

Astfel, magazinul de pe aeroportul din Cluj-Napoca devine al doilea magazin BestValue ca importanță și cifră de afaceri, după Aeroportul Internațional Henri Coandă din București.

Magazinul a fost proiectat de o echipă de arhitecți din Cluj-Napoca și reprezintă o premieră la nivel de concept și design, fiind primul din noua generație de magazine BestValue.

Acțiunile de remodelare au vizat atât realocarea spațiului pentru categoriile de produse existente – o suprafață extinsă pentru categoria fashion și accesorii , cât și repoziționarea diverselor categorii de produse.

Cu un portofoliu de peste 2.000 de produse, noul magazin de tip walk-through găzduiește 50 de branduri de parfumerie – printre care Chanel, Dior, Tom Ford, Lancome, Kilian, Hermes, Guerlain, Armani, Yves Saint Laurent, Boss etc. –  branduri de fashion, precum Guess și Desigual sau de bijuterii – Swarovski, Fossil. La acestea se adaugă sortimente de băuturi și dulciuri, jucării, valize și suveniruri.

„Prin această remodelare a magazinului, am încercat să oferim clienților noștri o interacțiune unică, utilizând spații fluide de tip walk-through și facilitând comunicarea vizuală cu ajutorul tehnologiei inovative (ecrane multimedia). Zonele dedicate categoriilor de produse sunt clar evidențiate și ușor accesibile, tocmai pentru a veni în întâmpinarea pasagerilor grăbiți care caută produsul potrivit. Clujul este un reper important pe harta Millenium, iar noul concept al magazinului Plecări Internaționale Cluj-Napoca este trend-setterul care va marca startul schimbărilor de design al magazinelor BestValue”, a declarat Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design.

„Provocarea majoră a acestui proiect a fost transformarea unui spațiu traversat de fluxul principal de pasageri într-un spațiu de retail, unitar și coerent. Soluția adoptată a fost cea de magazin walk-through, o soluție uzuală în travel retail. În acest proiect, am propus o nouă identitate de retail, identitate ce pune accent pe detalii, finisaje și comunicare vizuală. Noul design își propune să transforme experiența de shopping dintr-o necesitate într-o experiență memorabilă și surprinzătoare din punct de vedere vizual”, a spus Adrian Roșca, arhitect Abstract Design.

Aeroportul internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca este, în prezent, în dezvoltare, iar numărul de zboruri internaționale crește continuu. În primele nouă luni din acest an, peste 888.000 de pasageri au trecut prin magazinul tip walk-through, 22,5% dintre aceștia devenind clienți BestValue.

BestValue este prezent pe aeroportul din Cluj-Napoca cu două magazine pe fluxurile internaționale de pasageri, unul situat în Terminalul Plecări Internaționale, care a trecut printr-un amplu proces de remodelare, și celălalt in Terminalul Sosiri Internaționale, dar și cu un magazin Crew Shop, destinat angajaților aeroportului, situat la etajul 1, în zona de legătură dintre terminalele Plecări și Sosiri.

Magazinele BestValue din Cluj-Napoca generează 10% din totalul vânzărilor pentru grupul Millenium.

Grupul Millennium a fost fondat în 1999 și este una dintre cele mai importante rețele de retail din Europa de Est, cu o experiență de 19 ani în domeniul comerțului cu produse de  lux. Brandul de retail al Millennium Pro Design este BestValue, iar rețeaua de 16 magazine acoperă cele mai importante aeroporturi din România: București Otopeni (6 magazine), Cluj-Napoca (2), Timișoara (2), Craiova, Iași, Suceava, Bacău, Constanța și Oradea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii