Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

Ben Armistead (Wieden +Kennedy Amsterdam) vine la București

Ben_Armistead.jpg
Invitatul internațional al celei de-a doua ediții a conferinței Romanian Youth Focus, organizate de SMARK KnowHow, este Ben Armistead, Global Planning Director, Wieden + Kennedy Amsterdam.

Pe 22 octombrie, la hotel Ramada Majestic, Ben va aduce perspectiva globală asupra tinerilor din generația Y și a felului în care brandurile pot să îi targeteze, alăturându-se discuției susținute de ceilalți peste 25 de specialiști români.

Prezentarea lui Ben de la Romanian Youth Focus va arăta cum media schimbă “satul global” definit de Marshall McLuhan, din perspectiva locuitorilor care au crescut în el. Refuzând cu încăpățânare să folosească descrieri generale ale unui target, Ben va pune sub semnul întrebării conceptul de portret al unei generații și va oferi sfaturi brandurilor care vor să câștige într-un peisaj media atât de schimbător.

Planner cu peste 10 ani de experiență, Ben conduce planning-ul regional pentru Nike și planning-ul global pentru Electronic Arts și Powerade. În viețile anterioare a trăit în Spania și în UK și a lucrat la Dare, MCBD și Publicis pe conturi ca Renault, Hewlett Packard, Waitrose, the Department of Health, Premier Foods, the Metropolitan Police si Tetley tea. Revista Campaign l-a inclus în selecția "Faces to Watch" și, de-a lungul vremii, a contribuit la mai mult de 70 de premii de creativitate și eficiență, dar cel mai mandru e că acum lucrează printre ciudații geniali de la Wieden + Kennedy Amsterdam.

“Fiecare generație e diferită și, în același timp, la fel ca toate generațiile care au existat și care vor veni. Fundamentele umanității nu s-au schimbat, chiar dacă contextul cultural și media sunt într-un continuu proces de transformare. Nevoile și dorințele oamenilor vor fi întotdeauna mai importante decât capcanele culturii contemporane. Dacă vom înțelege cum să profitam de aceste dorințe atemporale neuitând de toate posibilitățile execuționale și media oferite de tehnologie, avem toate șansele să targetăm cu succes orice generație”, a declarat Ben.

E fanul metodelor de research inovatoare, care îl conectează cu problema și oamenii din target în locuri și feluri diferite. “E valabil pentru orice generatie, dar gândindu-mă la Millenials, această abordare m-a facut să joc fotbal pe stradă în toată lumea, să intervievez criminali în inchisoare și să îmi iau bătaie de la idolii mei la FIFA. Și din fiecare am învățat ceva.

Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial.

Romanian Youth Focus 2013 este o conferință ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este susținut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri și Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, VICE, Gen90, Hipmag, Cațavencii, Zumzi, Piața, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine, Money.ro și Radio Guerrilla.

Wieden + Kennedy  este o agenție independentă , recunoscută la nivel mondial pentru creativitatea folosită ca ingredient pentru a crea relații puternice între branduri și consumatori. Fondat în 1992, biroul din Amsterdam nu este o agenție olandeză, ci una europeană, creata special pentru a produce campanii regionale și globale. Printre clienți se numară Coca-Cola, Heineken, Levi’s, Nike, Electronic Arts și Booking.com.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii