FacebookTwitterLinkedIn

Rețeaua Le Bijou a fost de la bun început gândită astfel încât contactul clienților între ei sau cu personalul hotelului să fie minimal. Oaspeții folosesc o aplicație specială și serviciul de concierge disponibil non-stop pentru a comanda tot ce au nevoie, de la livrarea mesei în cameră până la shopping, masaj sau taxi. Apartamentele au Jacuzzi și bucătării complet utilate, unele fiind dotate cu propria saună sau sală de sport.

„Pachetul COVID-19” oferit de Le Bijou poate fi personalizat cu serviciile unui doctor (800 dolari/zi pentru control în cameră de două ori pe zi), test pentru coronavirus în cameră (500 de dolari) și o asistentă medicală disponibilă non-stop (5000 de dolari/zi). Serviciile medicale sunt oferite de o clinică medicală privată, parteneră în această inedită inițiativă. Pentru pachetul complet (cu test și asistentă), prețul unei șederi de două săptămâni la Le Bijou ajunge la 77.500 de dolari.

Cum testele sunt la mare căutare, demersul începe să dea roade: „Am trecut de la cinci rezervări pe săptămână la cinci rezervări pe zi”, declară Alexander Hübner, CEO-ul rețelei. Oferta Le Bijou este valabilă în hotelurile rețelei din Basel, Berna, Lucerna, Zug și Zürich. Oaspeții sunt străini blocați în Elveția sau vârstnici care nu se pot descurca singuri acasă în această perioadă.

De asemenea, personalul medical implicat în combaterea noului coronavirus beneficiază în mod gratuit de serviciile hotelului. Mecanismul este următorul: oameni din toată lumea pot face rezervări pe care le plătesc dar nu le onorează, acestea fiind donate mai departe de hotel personalului medical implicat în lupta cu pandemia. Până când lanțul hotelier își va găsi un partener în această inițiativă, CEO-ul Le Bijou a anunțat că își donează tot salariul pentru a o susține.