FacebookTwitterLinkedIn

Organizația internațională UNICEF a ales agenția BDR Associates pentru activități de comunicare în cadrul  campaniei de informare a programului educațional WASH in School-Social Mobilization, în urma unei licitații publice organizate, recent, la Baku.

Primele acțiuni includ crearea logo-ului campaniei precum și designul materialelor informative ce vor fi utilizate pe durata campaniei.

Acesta este cel de-al treilea proiect dezvoltat de BDR Associates în Azerbaidjan, după ce, în 2013, agenția a câștigat primele sale două contracte de consultanță și comunicare strategică pe această piață, unul pentru o companie privată din domeniul FMCG și celălalt pentru organizația internațională UNICEF.

Recent, BDR Associates a dezvoltat și noi activități de comunicare la Tbilisi pentru Intercontinental hotels, client pe care îl asistă în parteneriat cu Hill+Knowlton Strategies, asigurându-și intrarea pe piața din Georgia, în prima parte a anului 2014.

BDR Associates își continuă politica de dezvoltare internațională, concentrându-se pe consolidarea prezenței agenției în Republica Moldova, Azerbaidjan și Georgia, piețe din ce în ce mai interesante din perspectiva potențialului pentru comunicarea strategică, la nivel instituțional.

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, condusă de Cătălina Rousseau (foto), este afiliată exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume.

Fondată în 1995, BDR Associates a oferit  de-a lungul timpului asistenţă profesionistă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru sute de clienţi, printre aceştia aflându-se importante companii multinaţionale și naţionale, instiţutii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova.