Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

BCR și Cohn&Jansen JWT derulează campania ce anunță comisioane zero la contul curent

BCR și Cohn&Jansen JWT propun românilor un alt mod de abordare a comisioanelor, sume mici, aparent neînsemnate, care se poți pierde la retragerea banilor sau când se verifică soldul.
Aplicatie BCR

Noua campanie integrată, dezvoltată în execuții TV, digital, outdoor, BTL și in-store, comunică următorul mesaj: „Poți face lucruri mai bune cu banii decât să-i dai pe comisioane. La BCR, ai Comisioane Zero la Contul Curent”.

Felicia Stoica, Copywriter Cohn&Jansen JWT: „Ideea a venit în momentul în care ne-am întrebat «Sunt sau nu sunt comisioanele o problemă pentru români» Răspunsul a fost «Sunt și nu sunt». Pe de o parte, sumele mici pe care le plătesc atunci când scot bani, îi sâcâie, iar pe de altă parte, tot ei continuă să le plătească pentru că sunt mici.”

Dacă în TV, outdoor și retail, campania susține micile bucurii în detrimentul comisioanelor, în online și BTL , aceasta merge mai aplicat.

Arina Stoenică, Account Director Cohn&Jansen JWT: „Câte lucruri poți să faci cu 1 leu, 3 sau 5 lei? Multe. Atât de multe încât am putut să adunăm doar o parte dintre ele într-un Catalog al Gesturilor Frumoase, o aplicație de Facebook care funcționează pe principiul «random acts of kindness»: userii aleg un obiect pe Facebook și altcineva îl primește pe stradă”.

AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR DE SPORT ÎN FEBRUARIE 2016

Aplicația Catalogul Gesturilor Frumoase leagă două medii și două grupuri de oameni: în online, cineva alege un obiect de valoarea unor comision, pentru ca apoi BCR să îl ofere cadou altcuiva, într-o activare BTL ce are loc simultan, în cele mai mari orașe din țară.

Cornelia Pleșoianu,  Head of BTL Department BCR: „Ne-am bucurat să regăsim în propunerea creativă a agenției esența conceptului care a stat la baza lansării Contului Curent BCR cu ZERO Comisioane. Clienții băncii au acces necondiționat la produsele de bază: Contul Curent și Cardul de Debit, iar tranzacționarea in mediul digital este incurajată continuu, la fel ca accesul gratuit la informațiile despre cont.

 

În plus, clienții au 3 luni fără comisioane pentru serviciul de Internet și Mobile Banking, inclusiv necomisionarea transferurilor intrabancare în lei sau valută. Este un comportament normal în relația bancă-client.

Tocmai de aceea, beneficiile concrete – banii pe care nu-i mai dai pe comisioanele de administrare, pe interogarea soldului sau pe retragerile de la ATM – au fost evidențiate într-o formă inovativă, emoțională.

 

CatalogulGesturilor Frumoase exemplifică cel mai bine cum legătura dintre online (aplicația se accesează în pagina de Facebook BCR) și viața reală (off-line/ BTL)  se aplică și în cazul produselor financiare: beneficiile se traduc în bucurii simple, firești, dar, totodată, esențiale pentru cei dragi”.

AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR DE FILME ÎN FEBRUARIE 2016

Echipele care au participat la realizarea campaniei sunt formate din:

Echipa BCR: Anca Rarău (Executive Director Marketing Division), Georgiana Oltenescu (Head of Brand Bulinding), Anca Luca (Senior Marketing Officer), Alina Petcu (Marketing & Media Developer Coordinator), Luiza Briscaru (Marketing Officer), Madalina Cazamir (Senior Digital Officer), Cristi Pirvu (Specialist Online Media), Cornelia Pleșoianu (Head of BTL Department), Adrian Săveanu (Project Manager BTL), Diana Megheșan (BTL Officer).

Echipa Cohn & Jansen JWT: Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner); Alex Negoescu (Creative Director), Felicia Stoica (Senior Copywriter); Bogdan Petcu (Art Director); Alexandra Popa (Junior Copywriter); Diana Caracota (Strategic Planner), Monica Rădulescu (Head of Digital & Strategic Planner); Miriam Ivănescu (Account Director); Arina Stoenică (Account Director); Ruxandra Popescu (Account Manager); Oana McGinley, (Senior Account Executive), Cristian Dobre (BTL&Production Manager), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Gabriela Gheorghe (DTP), Virgil Ghelmeci (DTP).

Echipa Atelieru: Robert Capraru (Webdev); Mihaela Budescu (Social Media Executive).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii