Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

BCR și Cohn&Jansen JWT au lansat o platformă de comunicare dedicată oamenilor care inspiră încredere

Începând cu luna aprilie, BCR lansează o nouă platformă de comunicare alături de Cohn&Jansen JWT, printr-o campanie dedicată celor care ne dau încredere.
rsz_bcr_board-a3_reveal_12_mai_v2 (1) copy

Ca parte din Erste Group, unul dintre cele mai puternice grupuri financiare din Europa și ca lider al pieței bancare din România, BCR și-a asumat ca misiune pe termen lung prosperitatea tuturor românilor.

Sergiu Manea, CEO BCR: „Contextul este simplu: BCR a contribuit și va contribui substanțial la prosperitatea României. Suntem deja implicați în toate aspectele esențiale ale unei societăți în dezvoltare: educație, infrastructură, tehnologie și calitatea vieții. De aceea,  comunicarea BCR reflectă acum cu prioritate această implicare.”

Strategia de comunicare se înscrie într-un efort mai larg de repoziționare a Erste Group în toată Europa Centrală și de Est, cu un mesaj unitar pe toate piețele în care grupul este prezent.

Anca Rarău, marketing director BCR: „Am ales să vorbim despre oamenii cu încredere în ei pentru că aceștia reprezintă motorul de progres al fiecărei țări. Pe ei și pe eforturile lor se bazează prosperitatea colectivă, de aceea i-am adus în centrul comunicării BCR și am decis să construim mesajul campaniei  din această perspectivă.”

Platforma regională de comunicare a fost adaptată pentru fiecare țară în parte, în funcție de insight-uri și realități locale. În România, conceptul câștigător a fost „Încrederea naște încredere” și pune accentul pe cei care ne-au dat tuturor încredere atunci când aveam cea mai mare nevoie de ea.

Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner Cohn&Jansen JWT: „Cu toții avem în trecutul nostru pe cineva care ne-a dat încredere într-un moment esențial al devenirii noastre ca oameni. Profesori, educatori, antrenori, mentori – despre ei și eforturile lor este vorba în noua campanie de comunicare, în care încercăm să surprindem aceste momente definitorii și să le mulțumim celor care le-au făcut posibile.”

Campania va fi prezentă pe TV, în online și în activități BTL și marchează începutul unui nou capitol în implicarea BCR în prosperitatea României.

Echipa BCR

Anca Rarău – Marketing Director, Anca Luca – Project Manager, Madalina Cazamir – Manager, Online & Special Projects, Cristi Pirvu –Online Specialist, Alina Petcu – Coordinator, Marketing & Media Development Team, Mircea Bustea – Senior Marketing Officer, ATL, Maria Gal – Marketing Research, Senior Officer, Cornelia Plesoianu – Head of BTL, Adrian Stanciu – Senior Marketing Officer, BTL, Adrian Saveanu – Events & BTL Development, Nicoleta Mitran – Financial Controlling.

Agenția de media: Mediaedge:cia MEC Romania

Echipa JWT

Andrei Cohn – Creative Director & Managing Partner, Alex Negoescu – Creative Director, Felicia Stoica – Copywriter, Edouard Cubassa – Art Director, Diana Caracota – Strategic Planner, Ștefan Chirițescu – Strategic Planner, Miriam Ivănescu – Account Director, Ruxandra Popescu – Account Manager, Arina Stoenică – Account Director, Oana McGinley – Account Manager, Andrei Duțulescu – Online Project Manager, Robert Căpraru – Webdesign, Andreea Mălăescu – Social Media Manager, Mihai Dogioiu – Motion Graphics Designer

Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Virgil Ghelmeci, Gabriela Gheorghe – DTP

Cristian Dobre – Head of BTL & Events.

Casa de producție: StudioSet

Regizor: Martin Rodahl

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii