Nouă dintre noile unități se află în București, trei la Ploiești, câte două vor fi la Brașov și Iași, precum și în județul Cluj, iar câte una la Râmnicu Vâlcea, Craiova, Bacău, Pitești, Timișoara, Galați, Târgu Jiu, Sibiu, Arad și Oradea.
Astfel, în cele 33 de unități BCR cashless, clienții vor putea derula operațiuni bancare curente, prin două tipuri de echipamente: MFM (Mașini Multifuncționale) și APT (Ghișeu Automat BCR, destinat persoanelor fizice, prin care se pot efectua depuneri de numerar și plăți facturi). Prin intermediul acestor echipamente se pot face operațiuni precum eliberare și depunere de numerar, precum și diverse plăți, dar și schimb valutar.
În total, rețeaua BCR va dispune de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul acestui an. Totodată, BCR va deschide, în acest an, șapte sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro, în următorii doi ani.
„Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agenții cashless, a fost dezvoltată ținând cont de propunerile venite din partea clienților noștri și în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operațiunilor curente în numerar înspre mașinile electronice multifuncționale, vom putea oferi, în primul rând, o noua experiență în cadrul agențiilor cashless”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking al BCR.
BCR deține cea mai mare rețea din România de automate de retrageri de numerar și plăți, peste 2.500 de mașini, iar din 2015 persoanele fizice care utilizează retragerile de numerar la echipamentele automate nu plătesc comision.