Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

BBC Worldwide vrea să investească 200 de milioane de lire sterline în conţinut premium

bbc_ww_logo.jpg
Tim Davie, CEO BBC Worldwide, a prezentat o nouă strategie privind construirea brand-urilor BBC, audiențelor, dar și beneficiilor comerciale din întreaga lume. 

Trei sunt direcţiile de dezvoltare ale BBC Worldwide şi anume o majorare a investițiilor în conținut pentru a asigura poziția privilegiată a BBC Worldwide în producția programelor premium; lansarea unor brand-uri noi și un accent mai mare pus pe inovația digitalăpentru a extinde accesul și canalele de distribuție pe piață.

200 de milioande de lire sterline investiții în conținut premium

Adresându-se angajaților BBC, Davie a confirmat intenția BBC Worldwide de a crește angajamentele pentru investițiile în conținut, prognozând o creștere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsăcu partenerii săi în producția de conținut și anume BBC Productions, companiile independente și baza de producție proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licențe finanțate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducții și dezvoltarea de conținut pentru canalele non-lineare. BBC Worldwide va urmări să investească în conținut britanic premium de cea mai înaltăcalitate.

Noi branduri

În plus, fațăde o rețea bine consolidată de conținut, BBC Worldwide intenționeazăsăintroducătrei noi tipuri de brand în portofoliul său de posturi și de servicii din întreaga lume. Noile brand-uri vor fi introduse printr-o varietate de noi canale și lansări de servicii digitale non-lineare și rebranduiri. Acestea vor fi lansate din 2014, respectând specificitatea fiecărei piețe.

Davie a confirmat faptul căBBC Earth este pe cale sădevinăbrand-ul companiei în conținut documentar premium cu o gamă variată de programe, de la istorie naturalăși lumea înconjurătoare până la spațiul cosmic și știință. Compania va lansa, de asemenea, BBC First care va fi gazda producțiilor dramăpremium și a programelor britanice, difuzate în premieră. BBC First își va face debutul pe platforma Foxtel, în Australia, în luna august a anului viitor. Un alt brand va fi anunțat în lunile următoare care vizează publicul de sex masculin, propunând un conținut diversificat care ridicăstandardeleîn divertismentul documentar și având o abordare care surprinde spiritul independent al celor mai bune programe BBC.

Mai multă inovație digitală

În plus, BBC.com, versiunea internațională a site-ului online BBC, va fi transformat în următorii trei ani, sprijinind scopul declarat recent de BBC și anume de a dubla audiența la nivel global de la 250 de milioane la 500 de milioane de persoane pe săptămână, pânăîn 2022. Aceastătransformare va pune un accent mai mare pe conținutul video, reunind toate ofertele comerciale online ale BBC într-o singură platformă. Noul BBC.com va include un video player cu un format îmbunătățit și va reprezenta unicul acces digital către piață pentru partenerii și agenții de publicitate ai BBC.com. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii