FacebookTwitterLinkedIn

Emisiunea oferă un interviu în exclusivitate cu Mark Zuckerberg, precum și imagini inedite din sediul Facebook din Silicon Valley.

Documentarul încearcă să răspundă la următoarele întrebări: Cum poate valora compania într-adevăr 100 de milioane de dolari americani? Este modelul său de publicitate într-adevăr atât de eficient cum se spune? Care sunt amenințările la adresa succesului Facebook? Ce rol are Zuckerberg însuși în stabilirea perspectivelor viitoare? Putem păstra mai mult legătura cu prietenii și cunoștințele de la distanță și cum influențează această rețea de socializare relațiile noastre cele mai apropiate din viața reală?

Televiziunea BBC Knowledge aparține BBC Worldwide Limited care este divizia comercială a operatorului public British Broadcasting Corporation (BBC) din Marea Britanie.

BBC Worldwide are misiunea de a sprijini serviciul public al BBC și să maximizeze profitul care poate fi realizat în folosul acestuia. Compania realizează acest deziderat prin investiția, comercializarea și difuzarea conținutului BBC în lume, respectând valorile și standardele BBC.

În anul fiscal 2012-2013, BBC Worldwide a generat un profit de 156 milioane de lire la o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lire sterline.

BBC Knowledge poate fi recepționat în rețelele Romtelecom, Digi și Orange TV.