Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bayern – Borussia a avut cea mai mică audiență dintre finalele ultimilor șase ani

finala_UEFA_2013.jpg
Finala UEFA Champions League, disputată între Bayern München și Borussia Dortmund, a înregistrat pe TVR 1 o audiență medie de 1.176.000 de telespectatori pe minut, la nivel național (6,2% rating). Este finala cu cea mai slabă audiență în România, din ultimele șase ediții ale acestei competiții.

Meciul de pe Wembley a avut o audiență mai mică decât cel de anul trecut, dintre Bayern München și Chelsea, transmis tot de TVR 1. Confruntarea din 2012, care a avut și prelungiri, a înregistrat o audiență medie de 1.667.000 de români pe minut (8,75% rating național).

În 2011, ultimul act al UEFA Champions League, difuzat pe TVR 1, între FC Barcelona și Manchester United, a fost urmărit de o medie de 1.805.000 de persoane pe minut (8,95% rating național). De fapt, această finală a făcut cel mai mare rating pe TVR 1.

Canalul public a mai transmis în 2010 și finala Bayern München – Inter Milano, cu o audiență medie de 1.634.000 de persoane (8,08 rating național).

Dar supremația audiențelor finalelor UEFA Champions League, în ultimii șase ani,  este deținută de Pro TV, care a transmis FC Barcelona – Manchester United (2009) și Chelsea – Manchester United (2008). Prima a realizat o medie de 2.292.000 de telespectatori (11,3% rating), iar cea de-a doua, cu tot cu prelungiri, 1.973.000.

Cifrele se referă numai la audiențele măsurate pentru cele două reprize și pentru prelungiri, acolo unde a fost cazul.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii