Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Bayer HealthCare, investiție în divizia de cercetare de 3,6 mld euro în 2014

Nemții de la Bayer HealthCare au investit în diviza de cercetare (R&D a Bayer), anul trecut, aproximativ 3,6 miliarde de euro, potrivit Ruxandrei Pirojoc, head of communication, Country Group Romania & Bulgaria, Bayer.
medicina.jpg

Dintre produsele companiei cu cel mai mare succes, Ruxandra Pirojoc spune că „ pentru produsele pe bază de prescripție medicală, cea mai mare creștere a fost înregistrată de segmentul produselor dedicate oncologiei”.

În ceea ce privește „banala aspirină”, vânzările de Aspirin ale Bayer au depășit 900 de milioane de euro, în 2013, iar o treime dintre acestea au fost reprezentate de varianta Aspirin utilizată ca analgezic.

Marți, Bayer a lansat pe piață noul Aspirin, drajoeuri, o reinveție a medicamentului Aspirin 500mg comprimate pentru ameliorarea durerilor.

„ Nouă formulare Aspirin a fost creată bazându-se pe nevoile consumatorilor/pacienţilor şi ale mediului în continuă schimbare în care trăim. Nevoia de a câştiga timp şi de a nu fi opriţi din activităţile zilnice datorită durerii au dus la reformularea Aspirin astfel încât să fie un produs analgezic mai eficient şi cu acţiune mai rapidă, perfect adaptat celor care îl utilizează. Ne aşteptăm să fie bine primit de utilizatori”, mai spune Ruxandra Pirojoc.

Noul Aspirin utilizează o tehnologie brevetată care micşorează particulele din Aspirin 500 mg comprimate în microparticule ale căror dimensiuni sunt de aproximativ 10% din cele ale comprimatelor clasice Aspirin 500 mg. Tehnologia combină dimensiunea redusă a particulelor cu dezintegrarea rapidă a comprimatelor, iar noul medicament se dizolvă de şase ori mai rapid decât până acum (la fel de rapid ca medicamentul Aspirin plus C comprimate efervescente), intră mai rapid în circulaţia sangvină şi ameliorează durerea de două ori mai rapid față de comprimatele clasice de Aspirin.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii