Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Batonul ROM îi îndeamnă pe români să meargă la vot

Compania Kandia Dulce a lansat pe piață o ediție limitată a batonului ROM Autentic: pe noul ambalaj numele batonului este înlocuit de cuvântul VOT, un îndemn pe care cea mai cunoscută marcă locală de ciocolată alege să îl promoveze printre consumatori înainte de alegerile prezindențiale de pe 10 noiembrie 2019.
presa-vizual-2

Lansarea noului ambalaj face parte din Campania „Senzații Tari la Vot”, campanie care a presupus și lansarea candidaturii la președinție a lui Toma Corunt, un candidat 100% fictiv.

Campania pamflet “Senzații tari la vot’’, al cărui concept creativ a fost realizat de agenția McCann Worldgroup Romania, s-a lansat în luna septembrie 2019 și l-a avut drept personaj principal pe Toma Corunt, un candidat fictiv la președinția României. Obiectivul campaniei a fost să stârnească patriosmul reactiv și simtul civic al românilor. Mesajul campaniei a provocat românii să lupte pentru valorile autentice românești care îi definesc și să dea dovadă de spirit patriot în acțiunile pe care le fac, acum și în viitor.

„Multe branduri ar considera poate riscantă schimbarea numelui produsului (a logo-ului) dar nu și ROM, a cărui identitate puternic românească îi dă curajul să îmbrace diferite mesaje. ROM este despre români, despre România, despre tot ce trăim și ne preocupă, iar VOT este un îndemn de exprimare și asumare pentru noi toți. ROM se inspiră din energia românilor și o transmite înapoi prin inițiative care să îi adune în jurul unor cauze importante.” a declarat Gabriela Munteanu, Director de Marketing Kandia Dulce.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE DOCUMENTARE – OCTOMBRIE 2019

„ROM ne-a obișnuit cu senzațiile tari, românești. Suntem norocoși să lucrăm pentru un brand curajos care nu s-a ferit niciodată să provoace pentru a-i activa pe români pentru o cauză. De data aceasta cauza este ieșitul la vot. Campania dorește să le ofere românilor, prin intermediul ciocolatei ROM cu îndemnul VOT, un instrument prin care să crească spiritul civic si responsabilitatea votului.” declară Cătălin Dobre, CEE Creative Director McCann Worldgroup.

Folosirea ambalajului batonului ROM pentru a transmite un mesaj de interes public nu este un gest izolat pentru ROM. În 2010, ciocolata ROM își înlocuia tradiționalul steag de pe ambalaj cu cel american pentru a demonstra ca românii sunt patrioți, își iubesc țara și îi sprijină valorile. În 2018, cu ocazia Centenarului României, ROM lansa o ediție limitată fără numele mărcii pe ambalaj, ci doar cu steagul, pentru a contribui la celebrarea evenimentului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii