Cautare




, Contributor

consultant de imagine în echipa designerului Alessandro Martorana și trainer de „small-talk” în cadrul unui proiect care formează specialiști în vânzări, management și comunicare.

Orologerie de lux |
|

Baselworld 2015: Rado

Recent încheiata ediție a Salonului internațional de ceasuri și bijuterii Baselworld a adus în atenția publicului ceasurile „smart“ ale căror funcții suplimentare sunt destinate să ne facă viața ușoară și să comunice permanent cu telefonul inteligent. Este într-adevăr nevoie de mai multă „deșteptăciune“? Industria orologeră se împarte acum în pro și contra.
PR_Rado_HyperChrome_Diamonds_580_0177_3_030_editorial

Cel mai faimos producător de ceasuri din ceramică se bucură acum mai mult ca niciodată de atenția publicului. Într-un interviu acordat Forbes România, președintele Rado se felicita pentru decizia de a rămâne în zona „affordable”, chiar și în vremuri în care ar fi putut repoziționa marca în sfera de lux. Ceramica rămâne materialul principal și punctul de atracție al pieselor care devin din ce în ce mai îndrăznețe și mai interesant colorate.

Progresul tehnologic își spune cuvântul mai ales prin extinderea utilizării de Plasma ceramic, un material extrem de rezistent și a cărui strălucire nu se diminuează în timp. Accentul din acest an a fost pus asupra colecției HyperChrome, la care se adaugă trei modele cu mecanism automatic, care se disting prin inserturile aurii aplicate unei culori speciale cu trimitere la universul ciocolatei. Carcasele realizate dintr-un singur bloc de ceramică au diametrul de 42 mm, 45 mm și 36 mm pentru o versiune cu diamante destinată publicului feminin, într-o ediție limitată de 600 exemplare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii