Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

Baselworld 2015: Maurice Lacroix

Recent încheiata ediție a Salonului internațional de ceasuri și bijuterii Baselworld a adus în atenția publicului ceasurile „smart“ ale căror funcții suplimentare sunt destinate să ne facă viața ușoară și să comunice permanent cu telefonul inteligent. Este într-adevăr nevoie de mai multă „deșteptăciune“? Industria orologeră se împarte acum în pro și contra.
MP7258_SS001_150_002

Maurice Lacroix, un brand contemporan a cărui istorie datează din 1975, își continuă strategia axată pe design și emoție lansând noutăți care atrag, în primul rând, prin forme și finisări. Piesa de rezistență a manufacturii rămâne modelul Masterpiece Gravity lansat în premieră anul trecut.

Pentru 2015, momentul la care marca împlinește patru decenii, același Masterpiece Gravity este reinterpretat în trei edițiii limitate, fiecare unică prin culori și texturi. În interiorul carcasei cu diametrul de 43 mm se găsește un mecanism automatic produs in-house cu o frecvență de 18.000 vph și o rezervă de mers de 50 ore. Maurice Lacroix se axează și pe modele cu impact asupra publicului tânăr.

Noua imagine de marcă pornește de la asocierea cu lumea fotbalului, piesa de rezistență fiind o ediție realizată în colaborare și pentru FC Barcelona pe baza colecției Pontos S. De asemenea, urmând tendința de a oferi piese mecanice publicului feminin, Baselworld a fost locul pentru lansarea ediției Masterpiece Power of love ladies, o reinterpretare a complicației cu roți pătrate, o inovație a casei, care datează din 2010.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii