Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Barbara Funke este noul director de marketing și PR pentru televiziunile Turner din Europa centrală și de est

Barbara Funke a fost numită în funcția de director de marketing și relații publice pentru televiziunile Turner din Europa centrală și de est, fiind responsabilă de toate activitățile de marketing și PR pentru Cartoon Network, Boomerang, TNT (în România și Polonia) și TNT Serie, TNT Film și TNT Glitz (în Germany, Austria și Elveția), informează Media Expres.
Barbara Funke

Barbara Funke (foto) va gestiona activitățile de marketing și PR din München și îi va raporta Malgosiei Chapman, care a fost recent promovată în funcția de vicepreşedinte Brand & Content Engagement pentru Europa centrală și de est.

Malgosia Chapman a declarat: „Suntem foarte încântați să avem în echipa noastră un expert în comunicare așa cum este Barbara Funke. Cu experiența sa în televiziunea free-to-air, divertisment și marketing de produs, Barbara va avea un rol esențial în definirea portofoliului TNT și în consolidarea canalelor noastre pentru copii”.

Înainte de a se alătura echipei Turner, Funke a condus departamentul de marketing Red Bull Media și a dezvoltat strategii de marketing și relații publice pentru televiziunea Servus TV. Anterior, ea a ocupat funcția de brand manager la Spin Master International și poziția de product manager pentru Home Entertainment & Games la The Walt Disney Company, în Germania.

Turner Broadcasting System International (TBS) opereză în prezent branduri printre care CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific.

TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 180 de posturi de televiziune, 32 de branduri în 37 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii