Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Servicii financiare |
|

Banking în 5 bullet points

anthony_hassiotis_banking_bancpost_eurobank.JPG
A restructurat, vândut și cumpărat bănci prin toată lumea. A salvat chiar și o țară de la faliment. Care este rețeta lui Anthony Hassiotis pentru cei care vor să ajungă bancheri de top?

Lista lecțiilor lui Anthony Hassiotis poate fi sumarizată în cinci puncte:

  • Ajută să știi banking și trebuie să înțelegi modul cum funcționează o bancă în ansamblu, nu doar anumite componente. Am început ca analist, apoi am intrat în corporate banking, apoi în retail, după aceea în management audit. Am înțeles că trebuie să ai o perspectivă globală asupra oricărei activități în care este implicată banca.
  • Fii disciplinat și organizat! Te ajută să nu uiți sau să pierzi lucruri importante din vedere. Dacă abordezi o problemă, încearcă să identifici orice potențială chestiune care ar putea genera această problemă. Nu trece direct la rezolvarea problemelor, fără să ai în vedere și alte cauze care ar putea genera problemele respective. Gândește global și strategic, nu tactic!
  • Mai ales în banking, suntem foarte strict reglementați și monitorizați de autoritâți. De aceea, aceste instituții – băncile – sunt cele mai bine organizate și serioase entități în multe dintre. De aceea, ca bancher trebuie să fii atent la ceea ce spune reglementatorul și la reguli, pentru că în această meserie ai ceea ce vor toți, bani. E drept că există un cost al reglementărilor, dar e important să existe aceste reglementări.
  • Trebuie să avem reguli pe care să le urmeze toată lumea. Mai ales în cazul băncilor cu mari rețele dezvoltate în teritoriu. Nu e vorba despre faptul că bancherii iubesc birocrația sau sunt maniaci ai controlului, dar pentru a armoniza operațiunile trebuie să avem reguli stricte și control. Trebuie suficientă autonomie locală, dar în același timp suficient control de la centru, astfel încât să știe în permanență ce se întâmplă în teriotriu, mai ales în zonele îndepărtate. Standardele trebuie respectate de către toți.
  • De fapt, asta ar trebui să fie prima lecție în banking și, în general în orice domeniu: clientul este rege. Sunt aici datorită clientului, lucrez în domeniul serviciilor. Nu pot fi arogant, să reped clientul, el are tot timpul dreptate. De el depind în totalitate.

Citește aici povestea lui Anthony Hassiotis și află care este strategia lui pentru Bancpost. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii