Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Banii pentru presă în campania plătită COVID-19: lista completă

Guvernul Orban a publicat pe 6 iulie o nouă situație cu fondul de publicitate plătită pentru televiziuni, radio, presa scrisă, online și panourile de reclamă din localități, conform OUG 63 / 2020 privind campania de informare contra cost în legătură cu COVID-19, gradul de solicitare al fondului total de 198 de milioane de lei fiind acum de 57,74%, față de o primă raportare din luna iunie, când era de 41%, informează Media Expres.
shutterstock_100958377.jpg

După prelungirea cu 10 zile a termenului de înscriere, lista publicată la 6 iulie reprezintă un “RAPORT FINAL EVALUARE SOLICITANȚI CAMPANIE DE INFORMARE MEDIA – 06.07.2020”, potrivit laconicei note de însoțire a comunicării publice de pe site-ul Secretariatului General al Guvernului, notează Media Expres.

Alături de tabelul cu solicitările companiilor este și un tabel cu Respinși, format în majoritate covârșitoare de companii care doar și-au creat un cont pe site-ul Guvernului dar nu au parcurs pașii ulteriori necesari înscrierii la masa publicității plătite din bani publici.

Doar trei companii se regăsesc în lista cu banii solicitați: Antena 3 SA, care a cerut 3,9 milioane de lei pentru TV, presă scrisă și online, respinsă pentru “Aplicare greșită”, ARGES EXPRES PRESS SRL, care a cerut 92.952 de lei pentru radio, presă scrisă și online locale, și VIAȚA LIBERĂ SRL, care a cerut 190.400 de lei pentru presă scrisă și online locale, ultimele două fiind respinse pentru “Nerespec­tarea condiții, OUG 63/2020″, conform tabelelor publicate de Guvern.

În lista celor 126 de companii respinse motivele majoritare sunt „doar cont creat în platformă”, dar sunt și câteva companii respinse pentru “lipsă angajați”. Altele, puține, “nu au răspuns la clarificări”, “nu a transmis declarația” sau “nu a transmis doc în original”.

Prezentăm în continuare lista companiilor care au solicitat bani pe categorii:

PROGRAME DE TELEVIZIUNE CU AUDIENȚA MĂSURATĂ
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile): 36.407.916,72 lei, grad de acoperire a bugetului alocat de 94 milioane de lei: 38,73%

1 ANTENA TV GROUP SA  8,404,693.92 lei
2 PRO TV SRL 7,067,957.40 lei
3 DOGAN MEDIA INTERNATIONAL SA 6,296,965.92 lei
4 RIDZONE COMPUTERS SRL 4,315,701.60 lei
5 ANTENA 3 SA – Respins!!!! 3,050,807.76 lei
6 RCS & RDS SA 1,472,068.08 lei
7 ABC PLUS MEDIA SA 1,396,755.36 lei
8 PRIMA BROADCASTING GROUP SRL 1,212,586.20 lei
9 B1 TV CHANNEL SRL 965,827.80 lei
10 CAMPUS MEDIA SRL 886,659.48 lei
11 DBV MEDIA HOUSE SRL 697,478.04 lei
12 CLEVER MEDIA NETWORK SRL 342,762.84 lei
13 EUROSPORT SAS/ DISCOVERY ROMANIA SRL 143,042.76 lei
14 CLAS MEDIA SRL 126,592.20 lei
15 TVSAT 2002 SRL 16,836.12 lei
16 PAGINA CIUDATULUI SRL 5,911.92 lei
17 BEST MIXMEDIA SRL 5,269.32 lei

PROGRAME DE RADIODIFUZIUNE CU AUDIENȚA MĂSURATĂ
TOTAL cu TVA (pentru 120 de zile) 15.903.838,48 lei, grad de acoperire a bugetului alocat de 16 milioane de lei: 99,39%.

1 A.G. RADIO HOLDING SRL 5,039,199.51
2 EUROPE DEVELOPPEMENT INT. R SA 3,231,955.67
3 GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) SRL 3,023,970.84
4 RCS & RDS SA 2,681,259.12
5 RADIO XXI SRL 842,120.70
6 CANET RADIO SRL 559,758.86
7 ABC PLUS MEDIA SA 350,064.20
8 RADIO GUERRILLA SRL 175,509.57

Lista completă a companiilor media se găsește AICI

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii