Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Băncile cu cele mai mari investiții publicitare pe televiziune (trimestrul I – 2015)

Doar opt instituții bancare au derulat campanii de publicitate TV în primele trei luni ale acestui an. Dintre acestea, patru au consumat mai multă audiență decât anul trecut.
ghiseu-bancar.jpg

Începutul de an a fost dominat categoric de campania de rebranding a ING Group, care a lansat campania de comunicare prin care diviziile ING Asigurări de Viață, ING Pensii și ING Investment Managment își schimbă numele și identitatea vizuală în NN. (O campanie estimată de specialiștii din piață la 10 milioane de euro.)

În aceste condiții, ING Group a fost cel mai mare investitor în publicitatea TV de pe această nișă, în intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2015, acumulând un volum de audiență de 4.530 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.

Cel de-al doilea marea investitor în publicitatea TV a fost Provident, instituţie financiară nebancară și specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, cu un buget de 3.378 GRP’30 pe targetul comercial. Acesta este mai mare cu 84% față de aceeași perioadă a anului 2014.

Banca Transilvania ocupă a treia poziție a investitorilor pe nișa băncilor, cu un volum de 1.517 puncte de audiență, în scădere cu 10% față de 2014.

BRD Group Société Général a înregistrat o creștere de 59,6%, în timp ce liderul tradițional al comunicării bancare, BCR Group, a fost mai rezervat la începutul acestui an, consumând 1.274 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 53,6% față de 2014.

Un alt mare consumator de publicitate, Raiffeisen Bank, a adoptat aceeași politică prudentă, consumând un buget de 481 de puncte de audiență, mai mic cu 53% față de primul trimestru al anului precedent.

Cei opt investitori în publicitatea TV au acumulat în total 14.291 GRP’30 pe targetul comercial, cu 45% mai mult decât în 2014. Creșterea se datorează, fără îndoială, campaniei ING Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii