Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Banca Transilvania își propune să ajungă la 100.000 de utilizatori pentru portofelul electronic BT Pay, până la finalul acestui an

Reprezentanții Băncii Transilvania, a două bancă din sistemul bancar românesc, în funcție de active, își propune să ajungă la 100.000 de utilizatori pentru portofelul BT Pay, până la finalul acestui an, în condițiile în care plățile contactless i-au crescut de peste 350%, în decembrie 2017, față de decembrie 2016.
small_BT Pay

Banca Transilvania, liderul pieței cardurilor din România, cu peste 3 milioane de carduri în portofoliu și peste 20% cotă de piață pe volumele tranzacționate cu cardul, a lansat, în cursul zilei de 29 ianuarie, BT Pay, aplicație de tip wallet pentru cumpărături și transfer de bani cu telefonul. Aceasta poate fi folosită drept portofel digital, la cumpărături și pentru a trimite bani, de către clienții BT care au card de debit sau de credit Visa sau Mastercard.

Prin BT Pay, clienții BT pot realiza plăți, în țară și în străinătate, prin aproprierea smartphone-ului de terminelele contactless ale comercianților, funcționalitate valabilă pentru cele cu sistem de operare Android, sistemul iOS nepermițând accesul NFC (Near Field Communication) pentru terțe aplicații. Clienții băncii care au iPhone-uri vor putea folosi aplicația prin intermediul unui stick aplicat pe telefon. Astfel, telefonul poate fi folosit la cumpărături fără să mai fie nevoie de cardurile BT.

De asemenea, prin această aplicație se face transferuri de bani între cardurile proprii și către alte persoane care au card BT.

Limita este de 500 de lei, zilnic, pentru un client, reprezentanții băncii considerând că acesta va fi folosit pentru tranzacții de valori mici.

De asemenea, prin intermediul aplicației, pot fi consultate detaliile despre tranzacțiile realizate cu cardul BT, soldul și, în cazul cardurilor de credit, sumele lunare de plată și punctele de loialitate Star acumulate. În plus, vor putea fi accesate ofertele băncii și campaniile partenerilor BT din programul Star, dedicat celor care au carduri de cumpărături de la Banca Transilvania.

1.000 de descărcări, în prima oră de la lansare

Aplicația poate fi descărcată din Google Play Store sau App Store, pe smartphone-uri cu Android și iOS, presupunând adăugarea în format digital a cardurilor.

Gabriela Nistor, directorul general adjunct al Băncii Transilvania responsabil de Retail Banking, a estimat, într-o conferință de presă, vor ajunge, până la finalul acestui an, la 100.000 de decărcări ale aplicației BT Pay.

În prima oră de la lansare, BT Pay a înregistrat aproape 1.000 de descărcări.

„Apetitul clienților băncii noastre pentru cumpărăturile contactless este tot mai mare, creșterea fiind de peste 350%, în decembrie 2017, față de decembrie 2016. De asemenea, fiecare secundă înseamnă 5 tranzacții realizate cu unul dintre cele 20 de carduri din oferta noastră. Lansarea BT Pay este un pas mare pe care banca îl face pentru a oferi clienților servicii digitale”, a declarat Ömer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.

Pe lângă aplicația wallet, din colecția de accesorii de plată BT Pay fac parte stickerul, ceasul și brățară contactless, pe care Banca Transilvania le-a lansat deja.

Lansarea marchează două premiere: BT Pay este primul wallet din România care permite plăți contactless, bazat pe tehnologia inteligentă de plata Visa Token Service și MasterCard Digital Enablement Service, respectiv este primul portofel digital din Europa de Sud-Est care folosește serviciul token al Visa”, susțin reprezentanții BT.

Partenerii Băncii Transilvania pentru dezvoltarea BT Pay sunt: Visa; Mastercard; Endava, companie britanică de servicii și soluții IT, care are un birou și la Cluj-Napoca; Inside Secure, specializat în securitatea dispozitivelor mobile.

Cătălin Crețu, directorul general pentru România, Croația, Malta și Slovenia al Visa, a precizat că peste 2 milioane de posesori dețin carduri Visa emise de Banca Transilvania.

Cosmin Vladimirescu, General Manager al Mastercard, a declarat că lansarea wallet-ului se întâmplă la zece ani de la momentul lansării de către Mastercard, în premieră, a plăților contactless, o opțiune de plată cu o evoluție fulminantă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii