Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

B1 TV – cea mai bătrână şi mai educată televiziune în prime time

tv4.jpg
În primele nouă luni ale acestui an, canalul de ştiri B1 TV a avut o audienţă medie la nivel urban de 105.000 de telespectatori pe minut (1% rating), în prime time. Dintre aceştia, 42,8% au fost persoane cu vârste de peste 65 de ani.

Profilul telespectatorilor de la B1 TV, aşa cum se vede în sondajele de audienţă din primele nouă luni ale acestui an, plasează canalul de ştiri deţinut de familia Păunescu drept cea mai bătrână televiziune din piaţa TV. Aproape 43% dintre orăşenii care s-au uitat la acest post, în intervalul orar 19 – 24, au vârste de peste 65 de ani.

Este cel mai mare segment de telespectatori dintre toate televiziunile importante. Un segment de 21,9% este reprezentat de oameni cu vârste cuprinse între 55 şi 64 de ani. Aşadar, ponderea telespectatorilor de peste 55 de ani este de aproape 65%. Orăşenii cu vârste între 25 şi 34 de ani au o cotă de 4,76%, cea mai mică dintre posturile TV, pe acest target.

Totuşi, din cei 105.000 de telespectatori, cât a reprezentat audienţa lui B1 TV, de la începutul anului, 40,9% au studii superioare. Este cel mai mare procent din piaţa de televiziune. Telespectatorii cu studii primare au fost absenţi de pe acest post. Femeile au fost mai numeroase decât bărbaţii la B1 TV: 57,14%. De asemenea, 5,71% dintre orăşenii lui B1 TV au venituri mai mari de 1.600 de lei, fiind televiziunea cu cei mai „înstăriţi” telespectatori.        

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii