Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

AXN își numără telespectatori din „colecția de toamnă”

Serialul-NCIS.jpg
După campania agresivă de promovare a noilor seriale din această toamnă, canalul de filme AXN a înregistrat în noiembrie o creștere a audienței de 4.000 de persoane, la nivel urban.

În noiembrie, AXN a obținut o audiență medie de 21.000 de telespectatori pe minut (urban, all day), cu 4.000 mai mult decât în luna precedentă. La nivel național, audiența medie a fost de 32.000 de persoane pe minut (0,2% rating).

În acest caz, câștigul față de octombrie a fost de 6.000 de telespectatori. Aceste creșteri de audiență a canalul de filme și seriale au fost înregistrate după o campanie intensă de promovare a „colecției de toamnă” de programe: „NCIS: Los Angeles” (sezon nou), „NCIS: Anchetă militară” (sezonul 5), „Minţi criminale” (sezonul 7) sau „Sherlock Holmes şi Dr. Watson”.

AXN a ocupat locul 21 în topul audienței pe ultima lună, la nivel urban, fiind plasat în urma canalelor concurente Pro Cinema (24.000 de telespectatori pe minut) și Diva Universal (23.000).

Canalul AXN aparţine companiilor Sony Pictures Television (SPT), Paramount Pictures şi eOne Television și are peste 16 milioane de abonaţi în Europa Centrală şi în cinci ţări din regiunea Adriatică (Serbia, Croaţia, Slovenia, Macedonia şi Muntenegru). Sony Pictures Television (SPT) este unul dintre furnizorii principali ai industriei TV, iar SPT este companie internațională de programe.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii