Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

AXN a anunțat rebrandingul televiziunilor Crime și Sci-Fi în AXN White și AXN Black

Eva_Kis-Bocz.jpg
Sony Pictures Television Networks (SPT) a anunțat pe 27 august, într-o conferință de presă susținută la București de Eva Kis-Bocz (foto), director de programe regional, noile emisiuni din grila televiziunilor AXN White şi AXN Black, care vor înlocui de la 1 octombrie 2013 canalele AXN Crime, respectiv AXN Sci-Fi în ofertele de cablu, satelit și IP din România, informează Media Expres.

Ambele televiziuni vor fi disponibile în regiunea Europei Centrale şi de Est: România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria. Cele două noi televiziuni se alătură portofoliului format din AXN, lider pe piaţa televiziunilor tematice de film şi AXN Spin, televiziunea dedicată tinerilor.

Televiziunile vizează un public ţintă cu vârste cuprinse între 21-50 de ani, urban, preponderent feminin – AXN White şi preponderent masculin – AXN Black.

Pentru a răspunde nevoilor diversificate şi în permanentă schimbare ale telespectatorilor programelor oferite de AXN, noile televiziuni modifică arhitectura prezenţei brandului în România. Astfel, Sony Pictures Television (SPT) Networks va fi prezent pe piaţa locală, din 1 octombrie, prin patru televiziuni distribuite prin cablu, satelit și IP – AXN, AXN White, AXN Black, AXN Spin, un serviciu online gratuit AXN Player şi un serviciu cu plată video on-demand AXN Now.

Eva Kis-Bocz a declarat cu prilejul anunțului făcut la București că rebrandingul se petrece la 10 ani de la intrarea pe piață a televiziunii și este motivat de dorința „de a fi mai consistenți cu valorile AXN și pentru lărgirea selecției de seriale și programe pe care le oferim”.

Ea a mai spus că, în ultimii doi ani, ratingul AXN a crescut cu 50%, iar timpul petrecut de telespectatorii fideli pe televiziunile AXN a crescut cu 40%, schimbările urmând să susțină creșterea în continuare a audienței.

Eva Kis-Bocz a declarat pentru Media Expres că o parte dintre seriile și filmele ce vor fi prezentate pe TV vor avea premiera mai întâi pe serviciul video-on-demand care este implementat cu ajutorul distribuitorilor de cablu și, ulterior difuzării pe televiziune, vor fi disponibile în reluare și pe AXN Player.

Oficialul nu a dezvăluit suma alocată de AXN pentru rebrandingul celor două televiziuni spunând că informația este confidențială.

AXN are peste 16 milioane de abonaţi în Europa Centrală, unde este difuzat în şase ţări: Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria şi în cinci ţări din regiunea Adriatică – Serbia, Croaţia, Slovenia, Macedonia şi Muntenegru. Televiziunea se plasează pe primul loc în preferinţele tinerilor adulţi din grupul de vârstă 18-34 de ani când este vorba de divertisment dinamic. Pe lângă seriale, AXN difuzează şi unele din cele mai bune filme de la Sony Pictures, precum şi de la alte studiouri.

Sony Pictures Television (SPT), companie deținută de Sony Pictures Entertainment, reprezintă unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran. Compania produce şi distribuie programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme.

Pe lângă faptul că are una dintre cele mai mari librării de filme apreciate cu premii, emisiuni şi formate de televiziune, SPT se mândreşte şi cu o listă de programe de actualitate, printre care se numără drame populare şi emisiuni tip joc, seriale de referinţă, seriale animate originale şi comedii, filme artistice şi drame ce au primit votul criticilor.

Pe lângă companiile sale de producţie din Statele Unite, SPT are 18 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 14 ţări în afara Statelor Unite, cu birouri în 33 de ţări.

Portofoliul global SPT conţine 124 de posturi în 159 de ţări, ajungând astfel la mai mult de 840 milioane de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea, SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului Crackle, un site cu conţinut video premium.

 În plus, SPT este proprietar în SUA al companiei de producţie Embassy Row şi detine parţial televiziunea prin cablu Game Show Network (GSN), 3D channel 3net, principalul site horror/ thriller şi serviciul VOD, FEARnet şi compania naţională de vânzări media, ITN Networks, Inc.

Agenţia de vânzări media SPT este una dintre principalele companii naţionale din SUA care se ocupă de acest proces, realizând exploatarea comercială a serialelor SPT, precum şi a platformelor digitale SPE din Statele Unite, printre care FEARnet, Dr.Oz.com si PlayStation.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii