Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Australian Open a crescut audiența Eurosport

AustraliaOpen.jpg
În ianuarie a.c., audiența Eurosport s-a dublat față de ultima lună a anului trecut, atât la nivel național, cât și în mediul urban. Principalul program-locomotivă a fost Australian Open. Partidele din Premier League au contat mai puțin în această creștere. 

În prima lună a acestui an, Eurosport a avut o audiență medie de 28.000 de telespectatori pe minut la nivel național (all day), cu 14.000 mai mult decât în decembrie 2013, conform măsurătorilor Kantar Media.  

În urban, audiența medie a fost de 20.000 de orășeni pe minut (all day), dublă față de cea din decembrie 2013.

S-ar putea spune că această dublare a audienței s-a datorat meciurilor din Premier League, program pe care canalul de sport îl transmite în România de la jumătatea lunii decembrie 2013.

Dar întorcându-ne cu exact cu un an în urmă, în ianuarie 2013, audiența Eurosport a fost de 29.000 (național) și 21.000 de telespectatori (urban), cifre la nivelul acestui an. Mai mult, în ianuarie 2012, ratingul a fost la același nivel: 29.000 (național), respectiv 22.000 de telespectatori (urban).

Așadar, creșterea de audiență din ianuarie 2014 se datorează turneului de Grand Slam din Australia, care în fiecare an ridică audiența Eurosport în ianuarie.

De remarcat că în această lună, în urban, Eurosport a fost prima televiziune de sport din sondaje, peste Sport.ro (19.000 telespectatori – all day).

În cazul Eurosport 2, audiența medie din ianurie 2014 a fost de 15.000 de persoane pe minut (național – all day) și 11.000 de orășeni (urban – all day). Audiențele au fost mai mari atât față decembrie 2013, cât și față de cele din ianuarie 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii