Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Auditul măsurărilor de audiențe TV din România a ieșit bine

Ultimul audit al măsurării de audiență din România a dat un mesaj de încredere în calitatea și acuratețea Studiului National de Măsurarea a Audienței TV (SNMATV), realizat de Asociația Română pentru Măsurarea Audienței (ARMA) prin intermediul companiei Kantar Media, informează Media Expres (foto credit).
ARMA

Mesajul este însoțit de „oportunități de îmbunătățire pentru care auditorul a făcut unele recomandări – peste dispozițiile contractuale”, potrivit declarațiilor la o conferință de presă de prezentare a auditului realizat de Ernst & Young Tampa, din SUA.

Observațiile auditorilor care au vizitat aleatoriu 100 de gospodării din cele unde se măsoară audiența au arătat că: metodologia serviciului este descrisă complet, transparent și corect, orice propuneri de schimbări metodologice sunt discutate întâi cu ARMA, rapoartele cu privire la calitatea serviciului sunt livrate conform specificațiilor date de Asociație, nu există în panel case recrutate în afara bazei obținute prin corectarea de calibrare, metoda de eșantionare disproporționată care este utilizată este conformă cu dispozițiile contractuale.

De asemenea, Kantar Media folosește aparatul peoplemeter seria 5000, care utilizează ca metodă de recunoaștere a canalelor tehnologia audiomatching este conform contractului, vizitele efectuate în gospodăriile din panel arată faptul că toate televizoarele sunt conectate la peoplemetere, membrii panelului cunosc regulile cu privire la apăsarea butoanelor de pe telecomandă și le respectă și variabilele demografice de vârstă, sex, educație etc. raportate sunt în standardele acceptate.

„Oportunitățile de îmbunătățire” se referă la creșterea ratei de răspuns la interviurile pentru cercetarea de calibrare și la modul de tratare a unor variabile socio-demografice foarte dinamice.

Kantar Media a elaborat deja un plan pentru implementarea acestor recomandări, a arătat auditorul american.

Asociatia Romana pentru Măsurarea Audiențelor a fost înființată în anul 2001 și are trei categorii de membri: stații de televiziune, clienți de publicitate și agenții de publicitate și media.

Asociația este membru al European Media Research Organisations (EMRO) și al Internațional Joint Industry Committees Association (i-JIC).

Lucia Antal, Președinte ARMA, este membru al Consiliului Director al International Joint Industry Committees Association (I-JIC) și Trezorierul Asociatiei.

Potrivit site-ului arma.org.ro asociația are în prezent ca membri 59 de televiziuni, 10 clienți de publicitate și 32 de agenții și doi membri asociați – persoane juridice.

Foto credit: Media Expres

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii