
Cota de piață a celor șapte televiziuni pentru copii și tineret a fost de 6,57% la nivel urban (toată ziua), plasând acest segment de televiziuni pe locul trei după televiziunile generaliste și nișa canalele de știri. Dar cota de piață a acestei nișe a fost mai mică decât cea din anul precedent cu 0,43 puncte procentuale. Scăderea se datorează ajustării universului urban în 2014, conform cu datele Recensământului Populației din 2011. Practic, populația urbană pe care s-a făcut măsurătoarea a scăzut cu jumătate de milion de locuitori față de universul din 2013.
În aceste condiții tehnice și audiențele televiziunilor pentru copii și tineret au scăzut față de 2013.
Sondajele din 2014 arată că Disney Channel a fost liderul nișei cu o audiență medie de 45.840 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, în scădere cu 11.852 de persoane față de 2013. Disney Channel a ocupat locul 13 în topul general al audienței urbane, înaintea unor stații precum TVR 2, Digi 24, AXN sau ETNO TV.
Disney Junior a avut o medie de 33.095 de telespectatori/minut, piederea de audiență față de anul precedent fiind doar 1.857 de telespectatori.
Cartoon Network ocupă locul a treilea pe această nișă, cu un rating mediu de 23.271de telespectatori pe minut, în scădere cu 1.441 de persoane față de 2013.
Nickelodeon a câștigat 3.329 de telespectatori față de 2013, ajungând la o medie de 22.950 de orășeni pe minut. (În 2013, Nickelodeon a început să fie măsurat în sistemul de audiență din luna noiembrie).
Boomerang a avut o medie de 21.297 de telespectatori/minut în mediul urban (toată ziua), cu 1.922 mai mică decât în 2013.