Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele TV din Liga 1 luate la bani mărunți

Steaua este campioana audienței în Liga 1. Dar există audiență în campionatul intern și... dincolo de audiențele Stelei!
Liga 1 fotbal

Cele mai urmărite meciuri ale campioanei Astra Giurgiu

DigiSport 1: Astra Giurgiu – Steaua (play off) – 803.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: Steaua – Astra Giurgiu (play off) – 375.000 telespectatori/minut

Meciurile cu cele mai slabe audiențe

DigiSport 1: FC Botoșani – ACS Poli Timișoara – 67.000 telespectatori/minut

FC Voluntari – CSMS Iași – 83.000 telespectatori/minut

CS U Craiova – FC Botoșani – 84.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: FC Voluntari – CSMS Iași – 4.000 telespectatori/minut

FC Voluntari – CFR Cluj – 18.000 telespectatori/minut

FC Botoșani – ACS Poli Timișoara – 22.000 telespectatori/minut

Cea mai urmărită partidă a echipei lui Gică Hagi, Viitorul Constanța

DigiSport 1: Viitorul – Steaua (play off) – 608.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: Viitorul – Steaua (play off) – 246.000 telespectatori/minut

Cele mai urmărite meciuri ale lui Dinamo, în afară de cele cu Steaua

DigiSport 1: ASA Tg. Mureș – Dinamo – 524.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: Dinamo – Pandurii Tg. Jiu – 224.000 telespectatori/minut

 Cele mai urmărite meciuri din Play Out

DigiSport 1: CSMS Iași – CFR Cluj – 258.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: FC Voluntari – Concordia Chiajna – 112.000

Cele mai vizionate meciuri ale CS U Craiova

DigiSport 1: CS U Craiova – Petrolul – 267.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: Petrolul – CS U Craiova – 82.000 telespectatori/minut

Cel mai urmărit meci într-o zi de LUNI

DigiSport 1: FC Voluntari – Steaua (sezon normal) – 626.000 telespectatori/minut

Dolce Sport: FC Voluntari – Steaua (sezon normal) – 230.000 telespectatori/minut.

Notă: Audiențe (rating) la nivel NAȚIONAL.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii