Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 20 februarie 2017

Targetul comercial, reprezentat de telespectatorii din mediul urban, cu vârste între 18 – 49 de ani, este cel mai căutat de companiile care investesc în publicitatea TV. Pentru că acești orășeni sunt cei mai dispuși consumatori de bunuri și servicii. De aceea, ei trebuie bombardați zilnic cu reclame. Fără milă!
televiziune

Audiența generală pe targetul comercial, pe întreaga piață TV, a fost de 1.100.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în perioada 1 ianuarie – 20 februarie 2017.

Ratingul este mai mic cu 48.000 de persoane față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. La frământările care au avut loc în societatea românească, în perioada 1 ianuarie – 20 februarie a.c., ne-am fi așteptat ca numărul telespectatorilor din targetul comercial să fie mai mare decât cel de anul trecut. Adică, orășenii cu vârste între 18 – 49 de ani să fie mai prezenți în fața micilor ecrane.

Dacă ne gândim, însă, la câți români din acest target au protestat în stradă, în toate aceste zile, și la iureșul de pe rețelele de socializare, ajungem la o explicație plauzibilă pentru scăderea ratingul general.

Pierderea de 48.000 de orășeni (18 – 49 de ani) mai poate fi pusă și pe seama mișcărilor demografice dar și a erorilor din marja de toleranță a sondajelor TV.

Cum era de așteptat, Pro TV are cel mai numeros public comercial: 255.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 36.000 de telespectatori față de aceeași perioadă a anului trecut. Este cea mai mare creștere de pe piața TV.

Pe locul secund în topul ratingului comercial de află Antena 1, cu o medie de 153.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 7.000 față de intervalul din 2016.

De altfel, Pro TV și Antena 1 sunt singurele televiziuni cu un rating mediu comercial de peste 100.000 de persoane pe minut.

Creșteri de audiență pe targetul analizat au înregistrat România TV, care a câștigat 21.000 de persoane față de 1.01 – 20.02.2016, Antena 3 (+13.000) și Digi24 (+10.000). Digi24 se află pe locul 7 în topul general de audiență comercială, înaintea canalelor Realitatea TV și B1 TV.

TVR 1, principalul canal al televiziunii publice, a avut o medie de 12.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 3.000 față de 1 ianuarie – 20 februarie 2016. Ocupă locul 16 din 56 de televiziuni.

Televiziuni care au avut creșteri de audiență pe targetul comercial față de 2016: Prima TV (+5.000 telespectatori), Disney Junior (3.000) – și părinții se uită la desenele animate!, Acasă TV (3.000), Pro Cinema (2.000), Realitatea TV (9.000), Minimax (5.000) și DigiSport 1 (1.000).

Posturi TV care au pierdut audiență pe targetul coemrcial față de perioada analizată din 2016: Kanal D (-8.000), Antena Stars (-5.000), Național TV (-5.000), Disney (-5.000), B1 TV (-1.000) și AXN (-6.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii