Audiențele televiziunilor de știri în luna MAI 2018 - Forbes.ro
Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri în luna MAI 2018

Evenimentele social-politice din cursul lunii mai au condus la creșteri notabile de audiență ale canalelor de știri Antena 3 și România TV, televiziuni care domină nișa știrilor TV.
televiziune

În luna mai, cele cinci televiziuni de știri au avut o cotă de piață la nivel național de 15,83%, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere 1,27 puncte procentuale față de aprilie. Este un câștig important într-o lună în care consumul TV a scăzut din cauza anotimpului cald.

La nivel urban, cota de vizionare a fost 17,76%, în creștere cu 0,84 puncte procentuale.

Antena 3 și România TV au înregistrat creșteri notabile în audiențele generale. Pe național, Antena 3 a câștigat 12.000 de telespectatori, iar în urban, și-a adăugat încă 5.000 față de aprilie.

VEZI AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR PE NAȚIONAL – MAI 2018

România TV a câștigat 9.000 de telespectatori pe targetul național și 2.000 în urban.

În fapt, aceste două televiziuni continuă să dețină controlul știrilor pe această nișă.

Celelalte trei televiziuni au avut variații minore de audiență:

  • Realitatea TV a pierdut 1.000 de persoane pe național și și-a conservat ratingul din luna aprilie în urban.
  • B1 TV a câștigat 1.000 de persoane atât în urban cât și pe național.
  • Digi24 a rămas pe național la același rating din aprilie (38.000 telespectatori/minut), dar a pierdut 1.000 de persoane în urban.

AUDIENȚA TELEVZIUNILOR ÎN URBAN – MAI 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii