Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri – august 2015

România TV este singura televiziune de pe nișa știrilor care a reușit să-și menajeze audiența în luna august de scăderile caracteristice sezonului cald. Audiența România TV a crescut pe național, amenințând liderul Antena 3.
televiziune stiri

În august, audiența națională a canalului România TV a fost 187.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (copyright: ARMADATA S.R.L.), în creștere cu 14.000 de persoane față de luna precedentă. Este o creștere substanțială pe nișa știrilor, asta în timp ce Antena 3, liderul pe piața știrilor TV, a suferit pierderi de 26.000 de persoane. Ratingul mediul al Antenei 3 a fost în august de 188.000 telespectatori pe minut (toată ziua).

În urban, Antena 3 a avut o medie de 127.000 telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 20.000 față de iulie. Dar Antena 3 are în urban un avans confortabil față de România TV, care a înregistrat o medie de 102.000 de orășeni pe minut (creștere de 5.000 de persoane față de iulie).

Se poate spune că România TV a fost câștigătoarea lunii august, având creșteri de audiență în ambele universuri.

Celelalte trei televiziuni de pe această nișă – B1 TV, Realitatea TV și Digi24 – au suferit pierderi de audiență care se încadrează în sezonalitatea consumului TV. Digi24 a pierdut 8.000 de persoane pe național față de iulie, în timp ce Realitatea TV a pierdut 7.000.

B1 TV și-a conservat audiența națională, având o pierdere de doar 1.000 de persoane față de iulie.

VEZI CELE MAI URMĂRITE TELEVIZIUNI ÎN MEDIUL URBAN – AUGUST 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii