Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de știri în anul 2018

Cele cinci televiziuni de știri, cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței TV, au înregistrat în 2018 o cotă de piață la nivel național de 14,7% la nivel național, în scădere cu 1,4 puncte procentuale față de 2017.
televiziuni de stiri bune

Anul trecut, nișa televiziunilor de știri a suferit o scădere a audienței generale. Cota de piață a fost de 14,7% la nivel național, asta înseamnă că 14,7% din totalul românilor care s-au uitat la televizor, în cursul anului 2018, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni. Cota de piață este mai mică cu 1,4 puncte procentuale față de anul precedent.

România TV este liderul nișei, cu o medie de 242.511 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media – ARMA, în scădere cu 13.156 de persoane față de anul 2017.

Antena 3 a înregistrat o medie de 201.554 de telespectatori pe minut (toată ziua), rating mai mic cu 15.394 față de anul 2017. Este cea mai mare scădere de audiență de pe această nișă.

Realitatea TV a câștigat 13.470 de persoane la nivel național, fiind a treia televiziune de știri la nivel național, dar la mare distanță de România TV și Antena 3, având un rating 68.084 de telespectatori pe minut. Adică, media de telespectatori la Realitatea TV a fost de 68.084 pe minut, în cursul anului 2018.

B1 TV a pierdut 9.734 de persoane față de 2017, în timp ce Digi24 a câștigat 1.580 de telespectatori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii