Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de sport s-au prăbușit din cauza crizei epidemiei COVID-19

Suspendarea competițiilor sportive din cauza pandemiei COVIT-19 a lovit puternic în audiențele televiziunilor de sport, care s-au văzut obligate să-și adapteze programele, difuzând reluări.
 aboneaza-te
sport camera stadion

DigiSport 1, liderul nișei de sport, a pierdut, în martie, mai mult de jumătate din audiența pe care a avut-o în februarie. Astfel, de la un rating național de 74.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în februarie, DigiSport 1 a coborât, în martie, la 35.000, conform măsurătorilor Kantar Media. DigiSport 1 are cel mai bogat portofoliu de drepturi sportive TV (Liga 1, La Liga, UEFA Champions League, WTA, etc). În mediul urban, DigiSport 1 a pierdut 25.000 de orășeni, ajungând la o medie de 26.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Pro X, televiziune deținută de grupul Pro TV, cu programe specifice targetului masculin (divertisment, filme, sport), și-a conservat audiențele din februarie, 15.000 de persoane pe minut pe național și 8.000 în urban.

DigiSport 2, al doilea canal de sport al grupului Digi, a pierdut 11.000 de telespectatori pe național și 10.000 în urban.

Eurosport 1, parte a grupului internațional Discovery, care difuza, printre altele, meciurile de fotbal din Premier League, curse de ciclism, turnee de snooker, a ajuns la un rating de 6.000 de persoane pe minut la nivel național și 4.000 în urban (toată ziua). Sunt ratinguri comparabile cu ale televiziunilor muzicale.

Telekom Sport 1 și Look Sport, televiziuni care au o ofertă bogată de drepturi TV, au atins ratinguri de 2.000, respectiv 1.000 de persoane la nivel urban.

Cota de piață (vizionare) a nișei de sport, în luna martie, la nivel urban, a fost de 2,47% față de 5,27% în februarie 2020.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii