Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de sport – OCTOMBRIE 2017

DigiSport 1 și DigiSport 2, televiziuni deținute de operatorul de cablu RCS & RDS, domină autoritar sondajele de audiență din luna octombrie. DigiSport 2 a înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de luna precedentă.
sport.jpg

DigiSport 1 este liderul nișei de sport, cu o medie de 52.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național. În urban, media este de 38.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În ambele universuri, DigiSport 1 și-a conservat audiențe generale din septembrie.

În schimb, DigiSport 2 a câștigat 14.000 de persoane la nivel național, respectiv 12.000 în urban. Sunt cele mai mari creșteri de audiență de pe segmentul televiziunilor de sport față de septembrie.

Nișa de sport pare să fie controlată de DigiSport, care deține, printre altele, drepturile TV pentru fotbalul din Liga 1, Cupa României, Primera Division (Spania), Serie A (Italia) și turneele din circuitul feminin de tenis WTA.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – OCTOMBRIE 2017

Telekom Sport, canal DTH deținut de operatorul de comunicații mobile Telekom România, are cea mai bogată ofertă de sport (drepturi TV). În octombrie, Telekom Sport a depășit audiența Pro X (fostul Sport.ro) la nivel național.

Într-o lună bogată în evenimente sportive, mai ales fotbalistice, cele șapte televiziuni de sport, membre în sistemul național de măsurare a audiențelor TV, au avut o cotă de piață de 3,66%, sub cea a nișei televiziunilor de filme (6,23%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii