
Eurosport 1, televiziunea deținută de Discovery Communications, a avut o audiență medie de de 35.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul a fost mai mare cu 18.000 de persoane față de cel înregistrat în luna precedentă. Meciurile jucătoarelor din România, dar mai cu seamă cele 7 partide disputate de Simona Halep pe terenurile din Melbourne, au contribuit ca audiența Eurosport 1 să fie cea mai mare pe nișa televiziunilor de sport. Este pentru prima dată când Eurosport 1 este lider la nivel național pe nișa de sport TV, într-o lună calendaristică. De asemenea, Eurosport 1 a urcat pe poziția 27 în topul național (din 62 de televiziuni).
Pentru că ianuarie a fost o lună „moartă” în competițiile fotbalistice interne și internaționale, cu excepția Primera Division, Serie A și Ligue 1, televiziunile DigiSport 1 și Telekom Sport, care dețin majoritatea drepturilor TV în fotbal, au înregistrat scăderi de audiență la nivel național de 12.000, respectiv 6.000 de persoane.
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – IANUARIE 2018
Cu siguranță, în februarie, când se reiau meciurile din Liga 1 și din competițiile europene, ratingurile generale ale televiziunilor DigiSport 1 și Telekom Sport vor crește.
La nivel urban, chiar dacă a avut „avantajul serviciului” (Australian Open), Eurosport 1 n-a putut să „detroneze” programele DigiSport 1, deși a câștigat 13.000 de telespectatori, în vreme ce televiziunea deținută de RCS&RDS a pierdut 7.000. Astfel, Eurosport a avut o medie de 23.000 de orășeni pe minut, iar DigiSport 1 a înregistrat un rating mediu de 24.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.