Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme suferă în arșița verii

Canicula din iulie i-a alungat pe telespectatorii televiziunilor de filme. Principalele canale specializate în filme au suferit pierderi de audiență. Dar ierarhia pe această nișă nu s-a modificat.
filme_TV.jpg

Pro Cinema, televiziune a grupului CME România (Pro TV SRL), are o poziție confortabilă la nivel național, cu un rating mediu de 42.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L). Pro Cinema și-a menținut ratingul național la nivelul lunii iunie. În urban, Pro Cinema a pierdut doar 2.000 de telespectatori față de iunie.

A doua televiziune de pe nișa filmelor este AXN, cu un rating național de 25.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 3.000 față de iunie. În urban, AXN a pierdut 2.000 de telespectatori.

DIVA a suferit pierderi atât pe național cât și în urban: 3.000, repectiv 2.000. La rândul său, Paramount Channel și-a stabilizat audiența, pierzând doar o mie de persoane în cele două universuri în care s-au realizat măsurătorile.

VEZI RECORDUL DE ÎNCASĂRI ALE STUDIOULUI DE FILME UNIVERSAL PICTURES!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii