
Pro Cinema a pierdut doar 1.000 de telespectatori la nivel național și este liderul nișei pe acest target, cu o medie de 44.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, Pro Cinema a câștigat 1.000 de telespectatori, dar AXN își păstrează poziția de lider, în ciuda faptul că a pierdut 2.000 de persoane, ajungă la o medie de 25.000 de indivizi pe minut (toată ziua).
DIVA a câștigat câte 4.000 de persoane pe ambele targeturi, fiind televiziunea cu cele mai mari creșteri de audiență în luna septembrie, pe această nișă. DIVA a egalat în audiența urbană pe Pro Cinema, cu 21.000 de persoane pe minut (toată ziua). De asemenea, Paramount a câștigat 3.000 de persoane pe național și 2.000 în urban, fiind un jucător important al nișei, în mediul urban.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – SEPTEMBRIE 2018
Canalul TNT a câștigat 2.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban, în timp ce Comedy Central și-a consolidat poziția în urban, câștigând 1.000 de persoane.