Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – septembrie 2018

În septembrie, pe nișa televiziunilor de filme și seriale, Diva și Paramount au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de luna precedentă. Pro Cinema a rămas liderul nișei pe targetul național, în timp ce AXN și-a menținut poziția de lider pe urban.
filme_televiziuni.jpg

Pro Cinema a pierdut doar 1.000 de telespectatori la nivel național și este liderul nișei pe acest target, cu o medie de 44.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, Pro Cinema a câștigat 1.000 de telespectatori, dar AXN își păstrează poziția de lider, în ciuda faptul că a pierdut 2.000 de persoane, ajungă la o medie de 25.000 de indivizi pe minut (toată ziua).

DIVA a câștigat câte 4.000 de persoane pe ambele targeturi, fiind televiziunea cu cele mai mari creșteri de audiență în luna septembrie, pe această nișă. DIVA a egalat în audiența urbană pe Pro Cinema, cu 21.000 de persoane pe minut (toată ziua). De asemenea, Paramount a câștigat 3.000 de persoane pe național și 2.000 în urban, fiind un jucător important al nișei, în mediul urban.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – SEPTEMBRIE 2018

Canalul TNT a câștigat 2.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban, în timp ce Comedy Central și-a consolidat poziția în urban, câștigând 1.000 de persoane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii