Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – NOIEMBRIE 2020

Pandemia a influențat consumul de filme pe televiziunile liniare (telecomandă). În noiembrie, cele 13 televiziuni de filme și seriale au avut o cotă de piață (vizionare) de 8,35% la nivel urban, față de 6,93% în luna februarie a.c.
filme_televiziuni.jpg

În noiembrie, Pro Cinema a fost lider de audiență la nivel național, pe nișa televiziunilor de filme și seriale, cu o medie de 63.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

La nivel urban, DIVA a fost liderul cu o medie 42.000 de orășeni pe minut (toată ziua). Audiența acestei televiziuni a crescut cu 14.000 de persoane în urban, motivul fiind reprezentat de difuzarea filmelor cu subiecte inspirate din Sărbătorile de Iarnă.

Audiențe generale ale televiziunii AXN au scăzut cu 2.000 de persoane față de octombrie, atât pe național, cât și la nivel urban.

Film Cafe și TNT au avut creșteri identice: 5.000 de persoane pe național și 2.000 în urban.

Televiziunea AMC a înregistrat un plus de 4.000 de telespectatori la nivel național și de 3.000 în urban.

Paramount a câștigat 3.000 pe național și 2.000 de persoane în urban.

În noiembrie, cele 13 televiziuni de filme și seriale au avut o cotă totală de piață de 7,65% la nivel național și de 8,35% la nivel urban.

Această nișă și-a mărit cota de vizionare față de februarie (ultima lună înainte de pandemie) cu 1,4 puncte procentuale pe național și cu 1,43 puncte procentuale în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii