La nivel național, cele 12 televiziuni de filme și seriale, membre ale sistemului național de măsurare a audienței TV, au avut o cotă de piață (de vizionare) de 6,03%, conform Kantar Media. În mediul urban, cota de piață a fost de 6,77%. Ambele cote procentuale sunt la nivelul lunii februarie.
Pro Cinema și-a consolidat poziția de lider al nișei. A câștigat 3.000 de persoane în mediul urban, ajungând la o medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
AXN a suferit pierderi importante în martie, atât în urban cât și pe național: 4.000, respectiv 6.000.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – MARTIE 2018
Paramount a devenit a treia televiziune pe nișa filmelor, deși nu s-a bucurat de creșterea audienței generale. Conservându-și ratingul din februarie, Paramount a profitat de scăderea audienței televiziunii DIVA, care a pierdut 3.000 pe național, respectiv 1.000 de persoane în urban.
Comedy Central, televiziune care a livrat un volum de audiență important pentru reclamele difuzate, în primele trei luni ale acestui an, a suferit pierderi notabile în martie: câte 3.000 de telespectatori atât pe național cât și în urban.