În urban, cota totală de piață a celor 13 televiziuni de pe nișa de filme și seriale a fost de 6,77%. (Adică, 6,77% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în iulie, au urmărit unul dintre canalele de filme.)
Pe național, cota de piață a fost de 5,92%, conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 0,31 puncte procentuale față de iunie.
Asta înseamnă că, în iulie, urbanul a rămas fidel televiziunilor specializate în filme și seriale, în ciuda anotimpului cald, în timp de mediul rural a părăsit această nișă – de aici și scăderea pe național a audiențelor.
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR PENTRU COPII ȘI TINERET!
Dar scăderea ratingurilor generale pentru aceste televiziuni se încadrează sezonului de vacanță, la nivel național: Pro Cinema (-2.000), AXN (-1.000), Diva (-4.000) și Film Cafe (-2.000). Au crescut în audiență canalele Paramount (2.000), Comedy Central (2.000) și TNT (1.000).
La nivel urban, televiziunile Pro Cinema (1.000) și AXN (2.000) și Paramount (2.000) au înregistrat creșteri ușoare de audiență.