
Pro Cinema, liderul nișei de filme și seriale la nivel național, a avut o medie de 45.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 5.000 de persoane față de luna iulie. În urban, media a fost de 20.000 de orășeni pe minut (toată ziua), mai mică cu 3.000 față de iulie.
AXN și-a păstrat a două poziție la nivel național, cu o medie de 38.000 de persoane pe minut (toată ziua), în creștere cu 6.000 față de iulie. În urban, AXN a devenit lider, cu o audiență medie de de orășeni pe minut (toată ziua), mai mare cu 5.000 față de iulie.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN URBAN – AUGUST 2018
Televiziunea DIVA, cu programe specifice pentru publicul feminin, a pierdut 7.000 de persoane pe național și 5.000 la nivel urban față de luna precedentă.
Film Cafe, o altă televiziune cu programe care vizează publicul feminin, a câștigat 3.000 de telespectatori la nivel național și 1.000 la nivel urban.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR PE NAȚIONAL – AUGUST 2018
Paramount Channel și-a conservat audiența în urban și și-a mărit audiența pe național cu 1.000 de telespectatori.
TNT a pierdut 2.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.
Cota de piață (de vizionare) la nivel urban a celor 12 stații de filme și seriale a fost de 7,21% în urban și de 6,38% pe național.