Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – August 2018

În ultima lună a verii, două televiziuni de pe nișa de filme și seriale au reușit să-și crească numărul de telespectatori comparativ cu luna precedentă: AXN și Film Cafe. Cota de piață a celor 12 televiziuni de pe această nișă a fost de 7,21% în mediul urban.
televiziuni_filme.jpg

Pro Cinema, liderul nișei de filme și seriale la nivel național, a avut o medie de 45.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 5.000 de persoane față de luna iulie. În urban, media a fost de 20.000 de orășeni pe minut (toată ziua), mai mică cu 3.000 față de iulie.

AXN și-a păstrat a două poziție la nivel național, cu o medie de 38.000 de persoane pe minut (toată ziua), în creștere cu 6.000 față de iulie. În urban, AXN a devenit lider, cu o audiență medie de  de orășeni pe minut (toată ziua), mai mare cu 5.000 față de iulie.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN URBAN – AUGUST 2018

Televiziunea DIVA, cu programe specifice pentru publicul feminin, a pierdut 7.000 de persoane pe național și 5.000 la nivel urban față de luna precedentă.

Film Cafe, o altă televiziune cu programe care vizează publicul feminin, a câștigat 3.000 de telespectatori la nivel național și 1.000 la nivel urban.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR PE NAȚIONAL – AUGUST 2018

Paramount Channel și-a conservat audiența în urban și și-a mărit audiența pe național cu 1.000 de telespectatori.

TNT a pierdut 2.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.

Cota de piață (de vizionare) la nivel urban a celor 12 stații de filme și seriale a fost de 7,21% în urban și de 6,38% pe național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii