FacebookTwitterLinkedIn

Pro Cinema a avut în ianuarie o medie de 92.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright – ARMADATA, în creștere cu 18.000 de persoane față de decembrie 2016. Este un câștig mai mult decât notabil pentru o stație de nișă.

Pro Cinema este liderul detașat al segmentului de filme și seriale și se află pe locul 10 în topul național de audiență la nivel național, înaintea unor posturi ca B1 TV, Realitatea TV, Digi24, TVR2 și ETNO TV.

În urban, Pro Cinema a câștigat 10.000 de persoane față de decembrie 2016, fiind de asemenea liderul nișei pe acest target.

AXN, principalul concurent al Pro Cinema, „s-a trezit” mai greu la începutul acestui an. Această întârziere în lansarea unei grile competitive în ianuarie a costat televiziunea o ușoară pierdere față de decembrie 2016: 3.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban.

Trebuie remarcat faptul că audiența națională a canalului Pro Cinema este aproape dublă față de cea a stației AXN.

Luna ianuarie 2017 a adus Paramount pe locul trei al nișei, la nivel național, cu o medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), înaintea televiziunii DIVA. Paramount a câștigat câte 4.000 de persoane atât pe național cât și în urban.

Și programele difuzate de TNT au câștigat audiență: 4.000 pe național și 3.000 în urban. Să mai notăm câștigul de 9.000 de persoane la nivel național al televiziunii Acasă Gold și cel al stației Comedy Central, 3.000 de telespectatori, în urban și național.

De remarcat că televiziunea Comedy Central, cu o medie de urban de 13.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), este cincea televiziune a nișei.

Televiziunile Diva Și Film Cafe au suferit ușoare pierderi de audiență atât pe național cât și în urban: 6.000 și 4.000, respectiv 3.000 și 2.000 de persoane.