Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme – februarie 2016

În ultima lună a iernii calendaristice, cota de piață a televiziunilor de filme și seriale, în mediul urban, a fost de 5,72%, în creștere cu 0,79 puncte procentuale față de luna ianuarie. În schimb, la nivel național, cota de piață a scăzut cu 0,68 puncte procentuale, ajungând la 4,87%. Orășenii au consumat mai multe filme TV decât locuitorii de la sate.
filme_televiziuni.jpg

Pro Cinema este liderul detașat în sondajele de audiență la nivel național, pe nișa filmelor, cu o medie de 72.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright ARMADATA S.R.L. Dar audiența televiziunii deținută de Pro TV SRL (CME) a fost mai mică cu 6.000 de persoane față de luna ianuarie. În urban, Pro Cinema și-a conservat ratingul (scădere de 1.000 de persoane), fiind a doua televiziune în acest univers, după AXN.

Televiziunea AXN a avut cea mai mare audiență la nivel urban: 45.000 de orășeni pe minut (toată ziua), în creștere cu 6.000 de persoane față de ianuarie. De remarcat că o creștere notabilă a avut-o și pe național (5.000 de persoane).

Televiziunea DIVA, orientată în special către publicul feminin, și-a menținut cea de-a treia poziție în topurile audienței, atât în urban, cât și pe național.

Paramount Channel, care ocupă a patra poziție în ierarhie, a suferit pierderi de 3.000 de persoane în urban și național.

Acasă Gold a înregistrat o audiență medie de 16.000 de persoane pe minut la nivel național (toată ziua), fiind a cincea televiziune de pe această nișă. În urban, audiența acestei televiziuni este foarte mică, doar 4.000 de orășeni pe minut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii