Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele principalelor televiziuni în seara anunțării rezultatelor exit-poll-urilor la alegerile europarlamentare și a referendumului pentru justiție

Pro TV a avut cea mai mare audiență la nivel național în seara de duminică, în intervalul de maximă audiență (19:00 – 24:00), cu o medie de 1.009.000 telespectatori pe minut (5,7% rating național).
televiziune_stiri

Pe locul secund în topul audienței s-a plasat Antena 3, cu o medie de 780.000 de telespectatori pe minut (4,4% rating național).

Pe intervalul orar analizat, Kanal D a difuzat Exatlon și FanArena, având o medie de 651.000 de telespectatori pe minut.

De notat audiența slabă a televiziunii publice TVR 1, cu o audiență medie de 170.000 de telespectatori pe minut (1% rating național), cu mult sub audiențele televiziunilor de știri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii